"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 9., csütörtök

Vigasztalás

Mottó: Limonádé Joe gyorsabb volt mint az árnyéka. Anyus gyorsabb mint a tolatóradar.

Anyus: Teljesen magam alatt vagyok, képzeld meghúztam a Kocsiját...
Kedves Ismerős: Biztosan nem annyira vészes, mire hazajön, kipolírozzák, meglátod észre sem fogja venni.
Anyus: Jaj dehogynem, nagyon gáz.
Kedves Ismerős: Na hadd nézzem, mutasd. /.../ ÓBAZMEG.

7 megjegyzés:

  1. Üdv, a klubban! Nagyon kiakadt? Ne vedd a szívedre, majd lenyugszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Sztem én jobban kiakadtam.
      Sajnos már rég klubtag vagyok.

      Törlés
  2. Egyszer egy passatra tolattam rá. A tükrére, meg az ajtajára.
    Hogy rohadna meg az összes fűthető tükör.... Meg az is aki beárazza őket... meg a festéket....
    Részvétem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Francba a tolatással! Menjünk mindig előre.

      Törlés
    2. És vissza se nézzünk :D

      Törlés
  3. ó,anyuskám, ne szomorkodj, hátha tényleg észre sem veszi, a férfiak néha olyan figyelmetlenek tudnak lenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet h figyelmetlen, de nem teljesen VAK :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.