"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 1., szombat

A mai napom pedig még sikeresebb,

mert végre elértem, hogy van internet.
Sms-ek a szolgáltatótól (rövidített szöveg, lényeg a kronológia):
- 05.27 06:38-kor bejelentett hiba vizsgálatát elkezdtük - 08:03
- 05.27 07:36-ig nem találtunk meghibásodást. Amennyiben a hibát továbbra is tapasztalja, ajánljuk figyelmébe Szuperszervizünk szolgáltatásait.
A szuperszervizes részt nem olvastam elég figyelmesen, úgy gondoltam dolgoznak nagy erőkkel, ezért nem hívtam őket, csak 31-én, amikor közöltem, hogy igen, továbbra is tapasztalom a hibát.
- 05.31 11:26-kor bejelentett hiba vizsgálatát elkezdtük - 11:27
- Elsődleges vizsgálatunk szerint a hibát az okozza, hogy a berendezés nincs bekapcsolva. Kérjük, kapcsolja be a berendezést, majd hívja ügyfélszolgálatunkat, hogy a szolgáltatás helyreállt-e - 11:39
Természetesen be volt kapcsolva, én viszont nem voltam itthon, ezért csodálkoztam kicsit. A következőn is.
- A hibát elhárítottuk, amennyiben továbbra is észleli, hívja ügyfélszolgálatunkat - 13:27
Hazaértem, és tájékoztattam őket, hogy nem hárították el.
- Elsődleges vizsgálatunk a hálózat meghibásodását állapította meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük - 19:37
Példamutatóan türelmes voltam, amikor is egyszer csak felhívtak, és megbeszéltük, hogy kijönnek körülnézni.
- A hiba elhárítását az Ön kérésére felfüggesztettük. A munkatársunkkal megbeszéltek szerint 06.01 14:00-kor folytatjuk a hibaelhárítást - 10:36
Szerelő fél három körül ideért, jól kiröhögte a modemet, mondván ilyet már vagy hét éve nem gyártanak, majd kicserélte egy működőképesre.
- Hálózati hibát találtunk, amelyet 15:08-kor elhárítottunk.
Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.