"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 2., vasárnap

Az internet mint métely

Bármennyire is hiányzott az internet a reggeli kávém mellől, meg kell állapítanom, hogy sokkal dinamikusabb, tartalmasabb és szebb volt az egész napom, amikor úgy kezdődött, hogy a szokásos egyórás tökölés helyett gyorsan összeszedtem magam és kimentem lovagolni.

7 megjegyzés:

  1. Métely = élősködő féreg, sorvasztó betegség, amely lassan pusztít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te tényleg ennyire hülyének képzeled az olvasóidat? Ez nagyon kedves. :D

      Törlés
    2. Valahogy bele sem gondoltam h ez azt jelenti :D
      Amúgy nálunk alapvetés h „az olvasót nem lehet eléggé hülyének nézni.”

      Törlés
  2. Annyira irigyellek :D Ez baromi jó lehetett :)

    VálaszTörlés
  3. de jó hogy idejírtad utólag eztet a méhtejet, mer mán el is keztem prüsszkőnyi... mán mind idegi alapon.
    ui: aszittem ezt is abbó a bizonyos propo lisztbő' kotyvasszák a méhészek...amire allgérijám van.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bélám, én ettől most hangosan felvihogtam és fejem az előttem tornyosuló papír hegyekbe verdesem..... :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.