"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 19., szerda

Fatál

Valószínűleg sosem leszek az az anyuka, aki a gyereke(i) bizonyítványával dicsekszik, és már túltettem magam rajta, hogy az egyik megbukott, nem az, amelyiknél számítani lehetett rá, hanem a másik, viszont nem egy tárgyból, hanem kettőből, szóval ilyen meglepetések érnek a tanév végén, persze jobban örültem volna, ha ösztöndíjat kap, vagy jutalomkönyvet, de elhatároztam, hogy csakazértis büszke leszek rá, és tényleg, az iskolaigazgató magára hagyta egy lóval az erdőben és eltévedt és hazatalált, vagyis oda ahová kellett, és a ló sem döglött meg, úgyhogy minden rendben, végül is belőlem sem lett semmi, pedig én tanultam annak idején.

12 megjegyzés:

  1. te nem vagy semmi anyus:-)
    szerethető vagy, olyan humorérzékkel, ami keveseknek adatott. és még sorolhatnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm, de nem érdemlem én ezt így kora reggel :)

      Törlés
  2. A bizilobogtatásról már negyedikes koromban leszoktam. Addig voltam mintaédegyerek, aztán kinyílt a csipám :D Ezek után mégis mit várjak a sajátjaimtől!!? Örülök, ha szépek, egészségesek és túl vannak egy éves tortúrán... meg a tanarak is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tanárokon mindig látom ilyenkor az óriási megkönnyebbülést.

      Törlés
  3. Jaj, de örülök, hogy nem lobogtatod, ver a víz sok kitűnőtől - mert mintha mindenki más gyereke az lenne körülöttem -, az enyémeknek meg van több négyesük is , sőt van amelyiknek hármasa is rajzból:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a szomszéd gyereke mindig zöldebb.

      Törlés
  4. Mondanám, hogy én is mindig megbuktam, de tudjuk, hogy belőlem sem lett semmi.

    VálaszTörlés
  5. Voltam kettes magyarból és töriből is. Azt mondták a párizsi szeletelés már komoly karrier lesz számomra. Aztán elvégeztem a jogot. Nem a jegyen múlik. A talpraesettség sokkal többet ér. A legszegényebbeknek van a legtöbb diplomájuk....ellenben a gazdagoknak sokkal több a józan paraszti eszük, mint a diplomájuk.
    Remélem kicsit biztatott.
    Azért bevallom, anyaként én is le lennék egy kicsit (baromira) törve.
    (egy három gyerekes, immár elveket mellőző, gyereket nevelő mezei anya, és mezei jogász)

    VálaszTörlés
  6. Felelőtlen igazgatók meg lovak és erdő??! Mik történnek veletek?
    A bizi miatt meg fel a fejjel! Fő, hogy egészséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fő :)
      Egyébként érdekes ez a dolog az igazgatóval, volt már más is aki felháborodott rajta, én viszont nagyon jónak tartom a módszerét, kicsit olyan ez, mint a Matula bácsi-féle nevelés... sztem a mai gyerekek elpuhultak.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.