"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 21., péntek

Két eszetlen nő GPS nélkül


Tegnapelőtt nem meséltem mert kissé sokkos állapotban voltam, megint eltévedtem a lóval a nyavalyás erdei utakon, de most brutálisan, reggel indultam és a déli órákban még mindig nem tudtam merre kellene menni visszafelé, és negyven fok volt, és nagyon féltem hogy megdöglik a szerencsétlen, aztán valahogy mégis hazataláltam, de már mindenem remegett, és kiszáradtunk és napszúrást kaptunk és azt mondtam soha soha többé nem megyek terepre, ami egyedül mindenki szerint hülyeség, telefon nélkül meg pláne, ezért ezentúl viszek mobilt.
Így visszatekintve persze voltak vicces pillanatok, például amikor végre találkoztam valakivel aki elárulta hol vagyok, és amikor felfogta a helyzetet, akkor egy darabig nézegetett hol rám, hol a kancára, hol pedig mögénk, aztán szánakozón megkérdezte, hogy "nincs magával valami ÉSZLÉNY? Úgy értem egy férfi??"

13 megjegyzés:

  1. LOL! Nincs mar eleg gondod lo nelkul is??? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a ló okoz gondot nekem, hanem fordítva :)

      Törlés
  2. Nem kéne átülnöd egy fiú-lóra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Lehet h az felülbírálta volna a döntéseimet és jóval előttem hazaér.

      Törlés
  3. Egyébként elveszítettem egy olvasót.
    Anyukám azt mondta, nincs szüksége ilyen izgalmakra.

    VálaszTörlés
  4. és ez hol történik általában, mondd már meg, hátha arra járok.... az eleje nagyon aggasztó volt, a vége azért már nem, de hát tudod....!

    VálaszTörlés
  5. Amikor elmesélted nekem ezt a történetet, teljesen hülyének néztelek, bár ezt nyilvánvalóan nem említettem, mert egy úrinő vagyok. Ma reggel, amikor elmentem futni, végig a tengerparton, s három óra után napszúrtan, eléhezve, kiszáradva már abban sem voltam biztos, hogy Horvátországba vagyok, nos akkor sokat gondoltam rád,meg a GPS-re a deréktáskával, amit az a drága ember vett neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen nyilvánvaló h egy tengerparton NEM LEHET eltévedni, mivel az EGY VONAL.

      Törlés
    2. Hülyeségeket beszélsz. El lehet. És képzeld, ma reggel is sikerült. Mert ez egy olyan vonal, aminek kiterjedése van és sok sok pontot köt, avagy nem köt össze. ENnyit a geometriáról.
      És szerencsére Ember lába meggyógyult és hazahozott ide az én kis hazai fostengerembe, és holnaptól a futópályámon futok, ahol tényleg nem lehet eltévedni. Mert az tényleg egy vonal. Kör alakú.

      Törlés
    3. De a sok pont is sorban van, különben kifolyna az a rengeteg sós víz.

      Törlés
  6. :)))Mindig is csodáltam a logikai készségedet, s azt a hatalmas ismeretenyagot, amivel minimáltestedet teletömködted. Azt hiszem, az első kommented is erről a bölcsességről szól, amiből kiderül, hogy a hold forog a nap körül, vagy valami ilyesmi...
    Amúgy most az egyszer tévedsz: a sós víz kifolyik, ez bizonyítja, hogy a pontok nem sorban vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol láttad kifolyni? Nem kellett volna annyit futni.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.