"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 18., kedd

Kis állathatározó

Anyus: Nem tudom, milyen fióka ez. Talán veréb.
Családfő: Nem rigó?
A: Nem, a múltkori rigó volt, de ez máshogy néz ki.
Cs: Szerintem rigó, de nekem rossz a szemem. Majd hozok neki a boltból lisztkukacot, az anyja már úgysem fogja etetni.
A: Nem biztos, mert amikor a macska megfogta, az anyja ott ugrált körülöttük.
Cs: Na, és milyen madár volt az anyja??
A: Ööö... hát rigó.

Valamivel később.
Cs: Te, ez mégiscsak veréb.

7 megjegyzés:

  1. Ja, h itt a madár. :)

    És milyen madár lesz, ha nagy lesz? Megitattátok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veréb. A rigómama csak fontoskodott.

      Törlés
    2. Fontoskodott? Gondolom próbálta megmenteni más csemetéjét. Egyszer már láttam olyat, hogy cinke és veréb együtt védte a kiesett fiókát. Vicces volt.

      Törlés
    3. Hát inkább drámai.
      Most nem szeretem annyira a macskákat.

      Törlés
    4. :) Ők sikeresek voltak, átmenetileg megmentették a fiókát.

      Törlés
  2. nem kakukknak hívják azt a madarat, akinek tök más az anyja, mint ő maga?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Ez nem kakukk. Vagyis nem kakukk volt. Szegény.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.