"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 4., kedd

Mivel foglalkozom itthon főzés helyett

Amikor ma munka után hazaértem, észrevettem, hogy a konyhában gyönyörű hálót szőtt egy kis pók.
Arra gondoltam, remekül szemléltethetném vele, mennyire elhanyagolom mostanában háziasszonyi teendőimet.
Elővettem a fényképezőgépet.
Ami ugye autofókuszos. Folyton a háttérre élesített, nem a picike állatra.
Csináltam 57 fotót, mindegyiken csak egy elmosódott folt látszott a nyolclábú helyett.


Megkerestem a gép használati útmutatóját. Nem lettem okosabb.
Több, mint egy óra szerencsétlenkedés után végül rájöttem a megoldásra.
Egy fehér papírlapot tettem a pók mögé, így a masina kénytelen volt ráélesíteni.


Ekkor elvettem a fehér lapot.

Egy anti-gasztroblogger konyhája

15 megjegyzés:

  1. Hízlald fel, legközelebb könnyebb dolgod lesz...

    VálaszTörlés
  2. nekem nem jutott volna eszembe. őstehetség vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm. Főleg időpazarlásban :)

      Törlés
  3. Ezt a technikát egyébként sokszor használják fotózáskor :) Bár leginkább a fehéregyensúly korrigálására, de ez sem rossz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időközben rájöttem h mégis a használati útmutatóban volt a megoldás, ugyanis a hátlapját raktam a pók mögé.

      Törlés
  4. es a vegen pizzat rendeltetek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nem. Én jóllaktam a sikerélménnyel, a többieknek volt maradék :)

      Törlés
  5. Jól elszöszöltél Pókica megörökítésével. Ritka csinos pók, szépségversenyt is hirdetsz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem szeretnék pókokat zsűrizni :)

      Törlés
  6. Én főztem ma. Most már tudom, jobban járt volna mindenki, ha pókot fényképezek. Kölcsönadod a tiedet?Mifelénk már olyanok a körülmények, hogy a pókok is elmenekültek, egy se maradt mutatóba.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.