"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 13., csütörtök

Mutogattam kicsit, hát én sem vagyok fából

Vagy tényleg különösen sok hülye volt ma reggel az utakon, vagy csak az én stressztűrő képességem gyengébb a szokásosnál.
Az mondjuk objektív dolog, hogy egy piros lámpánál úgy tolatott belém egy hölgyvezető, hogy nem nézett hátra.

6 megjegyzés:

  1. jelentem, én csak előre fele hajtottam a pirosnál, hátra nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok :) én inkább nem támogatnám az adómon felül a magyar rendőrséget.

      Törlés
  2. Mennyivel jobb a bicikli, ott nem kell mutogatni, lehet nyugodtan anyázni, mert meghallják azt is. :)

    VálaszTörlés
  3. Sokkal nehezebb lett volna neki úgy beléd tolatni, hogy hátranéz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Én nyilván úgy csináltam volna :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.