"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 16., vasárnap

Szalámi

Ma dolgoztam, és ahhoz képest, hogy elméletileg agymunkát kell végeznem, tíz perc után már leginkább csak a létfenntartásra tudtam koncentrálni, tekintve, hogy nincs nálunk légkondi, vagyis van, de bekapcsolni egyrészt életveszélyes (a legionellózis miatt), másrészt haszontalan (mivel hétvégén csupán langyos víz kering benne), a légmozgást pedig az átellenes oldalon lévő ablakok kinyitása sem indította el, pedig nyilván sokat lendített volna a helyzeten a Hungária körút ózondús levegője. Szóval váltakozva lihegtem és szentségeltem, végül inkább csak lihegtem, mert a szentségelés rengeteg energiát emészt fel. Na és aztán leszaladtam, pontosabban kivánszorogtam a boltba némi ennivalóért, és a húspultos eladó nagyon furcsán nézett rám, amikor szabadkozott, amiért a gép nem túl szépen szeleteli a szalámit, én meg mondtam neki, hogy sebaj, úgyis szét fogom rágni.

5 megjegyzés:

  1. Basszus a szétrágott szalámidról jut eszembe, hogy bennfelejtettem egy snickerst a Verdába... a Verda meg a tűző napon... :S
    Nem merek kimenni megnézni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Csak tedd be a hűtőbe :) ...vagy ki volt bontva??

      Törlés
    2. Akkor abból chokito lett :D

      Törlés
  2. es erre mit szolt a neni??? :)))

    Nekem a ferjem mar megtiltotta, hogy ilyen hulyesegeket szoljak be, mert allitolag hulyenek neznek.... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bácsi volt :) hát csak nézett furán, aztán vigyorgott.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.