"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. június 20., csütörtök

Társas lények

Nem volt annyira jó ötlet a Kis Guruló Szarral menni tegnap a Nagyfiúért, főleg úgy, hogy a Nagylányt és a Dedet is vittem magammal. Mert miután begyömöszöltem a Nagyfiú összes cuccát, valahogy még nekünk is el kellett férnünk. Meg a macskának. Vagyis a doboznak, amiben a macskát szállítottuk. A macska igazából még nem macska, csak egy kis girhes féreg, a Nagyfiú találta, és ezzel állítólag megmentette az éhhaláltól. De a kollégiumban nem maradhatott. Hazahozása mellett a következő indokokat tudta felsorakoztatni: nagyon aranyos, társas lény (!!!), és fekete, és olyan még nincs nekünk.
Szóval vidáman robogtunk át a Hegyen a negyven fokban, a Kis Guruló Szarban a hőségtől szétolvadt a visszapillantó tükör, az utastérben a három gyerek meg én, ezen kívül egy hátizsák, ágynemű, öltöny, nyolc szatyor ruha, cipő és könyv, egy laptop, valamint a Nagylány ölében a doboz, ami majdnem egész úton keservesen nyávogott. Amikor elhallgatott, mondtam hurrá, most vagy megdöglött, vagy hány.
És aztán hazaértünk.

14 megjegyzés:

  1. Nem merem megkérdezni, hogy a megdöglésnek vagy a hányásnak örültél-e volna jobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármelyik történik, ki tudtam volna dobni dobozostul :)

      Törlés
    2. Így utólag a megdöglésért kár lett volna, mert halál jó fej.

      Törlés
    3. :D Sokáig tartott az ellenállásod.

      Törlés
    4. Ha látnád milyen CUKI :)
      Az első perctől totál itthon érzi magát, nekitámadt a nagyoknak, elfoglalta a helyüket a heverőn, játszik a kertben, és esze ágában sincs elszökni, pedig reméltem.

      Törlés
    5. Mondjuk az már tényleg mindegy, hogy két macska vagy három.

      Törlés
    6. Ja, a gyerekre is ezt mondják.

      Törlés
    7. Jól látom, hogy azt írtad, hogy helyüket a heverőn?

      Törlés
    8. :D :D :D
      Hát pont oda kucorodott fel este (másfél órával azután h mondtam a gyerekeknek h NE ENGEDJÉTEK FEL EZT A KOSZOS DÖGÖT AZ ÁGYRA), ahová a másik kettő szokott... amikor beengedjük őket... de mióta éjjel a meleg miatt nyitva vannak a teraszajtók, akkor jönnek-mennek amikor akarnak, ugye.

      Törlés
    9. És hát kinek lett volna szíve lezavarni onnan amikor olyan édesen szundikált???

      Törlés
  2. https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1001648_465170390238272_1266002978_n.jpg

    VálaszTörlés
  3. Végül is a színválasztás elég komoly dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sosem választottam állatot szín szerint :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.