"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. július 5., péntek

OTTO

Szolgálati közlemény: SOHA ne rendeljetek csomagküldő szolgálattól!

Nagyon ritkán esem ebbe a hibába, de most tavasszal egyszerűen sehol sem találtam olyan szoknyát, amilyet szerettem volna, az OTTO-nál meg kettőt is.
Nem én vettem át a csomagot, bár ha én vagyok itthon, valószínűleg akkor sem ellenőrzöm míg a futár itt van.
Az egyik szoknya helyett egy sportcipő volt benne, nyilván a 34-es méret zavarta meg őket.
Reklamáltam, mondták oké, jön a futár a cipőért, a szoknyát meg rendeljem meg még egyszer.
Kérdeztem nem lehetne-e, hogy egyszerűen elviszik a cipőt és hozzák a szoknyát.
Nem, azt úgy nem lehet, megrendelem és kifizetem újra a szoknyát, ők meg majd visszautalják az előzőt.
Közöltem, hogy ez szerintem hülyeség, mért fizessem ki kétszer ugyanazt az összeget, ráadásul nyilván össze fogják keverni és a cipő árát utalják vissza.
Á, dehogy.
Na jó.
Megjegyzem itt hibáztam a legnagyobbat.
Futár jött, elvitte a cipőt, adott róla átvételi elismervényt.
Aztán meghozták a szoknyát.
És csak vártam, vártam a pénzt. Egyre bosszúsabban, de némi perverz elégtétellel: naugye, megmondtam, hogy baj lesz.
Aztán írtam nekik.
OTTO: Levelét továbbítottam a reklamációs osztályra. Az illetékes rákérdez a német raktárnál, hogy a termék miért nem került visszavételezésre.
Én: Köszönöm a választ, de jelezném, számomra mellékes, hogy a raktárban mi történt az áruval, itt van nálam az átvételi elismervény, amelyen a kézbesítő aláírásával igazolja, hogy átvette tőlem, május 14-én. Most július 2-a van, tehát szeretném mielőbb visszakapni a szoknyáért kifizetett xxxx forintot.
OTTO: Azért fontos a raktár munkája, mert amíg nem kerül ott visszavételezésre a termék nem indítják el Önnek a visszaküldött termék ellenértékét.
Szóval, ha a futár elhagyta a cipőt, akkor hiába várom a pénzemet. Zseniális.

5 megjegyzés:

  1. 34-es ruha? kicsi és vékony vagy?ennyi gyerek után? respekt.
    (átjött a történet lényege:D)

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint NEM csak lóval vagy vékony :)Katalógusilag meg egy nagy átverés szerintem. Arra játszanak, hogy úgyis megunod. De kicsit remélem, hogy nem lesz igazam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, képzeld, tegnap írtak h visszavételezték az árut és küldik a pénzt. Egész gyorsak voltak :)

      Törlés
  3. 34-es szoknyát már láttam,* de 34-es cipő?? Nagyon vicces lehet.


    * bár sajnos sokkal kevesebbet a szükségesnél

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.