"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. július 30., kedd

Szilánk - folytatás

Megvan az a jelenet, amikor a főhős rohan a sötét utcán, autók fényszórói követik, meglapul egy sikátorban, majd felfeszíti az elhagyatott ház kapuját, zihálva lerogy egy mocskos fürdőkád szélére, a magával cipelt szatyorból kötszert, szikét, fiolákat szed elő, végül egy üveg whiskeyt, jól meghúzza, aztán gyöngyöző homlokkal nekiáll kioperálni a golyót a sebéből?... Na körülbelül így láttam neki tegnap, hogy átkössem az egy centi hosszú vágást a lábamon. Mentségemre szolgál, hogy szerintem csaknem annyira fájt, mint egy golyó ütötte nyílás, ugyanis az történt, hogy a pénteki üvegszilánk után szombaton elmentem lovagolni, vasárnap pedig strandra, ahol is a sodrófolyosóban valaki keményen beletalpalt, de nemigen foglalkoztam vele, hétfő reggel viszont kezdtem sántikálni, aztán pár óra múlva már annyira megdagadt, hogy a papucsba sem tudtam berakni a lábam, és nagyon örültem, amikor valahogy haza bírtam vezetni.
A betadines kötözés mellett a kezelés főbb pontjai a kertlocsolás, mosogatás, egyéb házimunka volt, majd lefekvésnél azt szuggeráltam magamnak, hogy reggelre elmúlik.
Azoknak, akik szerint minden betegség pszichoszomatikus, és lelki folyamatokra gyógyul, üzenem: NEM.
Na mindegy, a gyerekek is csak addig aggódtak, amíg meg nem ígértem nekik, hogy olyan műlábam lesz, mint Pistoriusnak.

7 megjegyzés:

  1. A "műtsd-magad!" akciókat csak azért nem bírom, mert fájnak. Ezért lehet, hogy 15 éves korom óta birtoklok 6db tengerisüntüskét a talpamban. 60 másikat két hullámban, még ott kiszedtek/tünk, de az emlékeim birtokában, bizony a bennmaradtakkal együt fognak eltemetni. Inkább lesz még két gyerekem!

    ...és a lényeg: le a kalappal elötted! Gyógyulj meg gyorsan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ezt a sünös dolgot még olvasni is fájt :)
      Én sem bírom műtögetni magam, még bekötözni is csak úgy ment h alig néztem oda.

      Törlés
  2. De nem állsz neki lövöldözni, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szánalmas főhős lennék, mi?

      Törlés
    2. Ha nem Béládat lövöd le éjjel, abban a hiszemben, hogy betörő, akkor nem.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.