"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. július 26., péntek

Szilánk

Összetört a fűszertartó, az üvegcserepek szanaszét szóródtak a konyhában, persze azonnal beleléptem az egyikbe. Tehetetlenül álltam a szilánkok között fél lábon, a másik talpamból csendesen csöpögött a vér a padlóra.
Apus: Jaj Szivikém, hát hogy fogsz így összeporszívózni???

3 megjegyzés:

  1. :)
    Valamikor nálunk ez így hangzott volna: Ne porszívózz így, majd megcsinálod holnap....
    Pasik....
    :) :) :)
    Deazé' megmaradsz, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Jól vagyok, már fel is porszívóztam :)

      Törlés
  2. Olyan jó, hogy így aggódik! Igazi fééérfi! :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.