"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. július 3., szerda

Volt

Tegye fel a kezét, akinek a gyereke már VOLT fesztiválon!
Tegye fel a kezét, aki valaha bulizott valamilyen fesztiválon!
Tegye fel a kezét a közös halmazból az, aki nem izgulta szarrá magát a gyerek miatt! Nekik gratulálok.

12 megjegyzés:

  1. VOLTam és megyek.
    Vigyázzak rá?

    (amugy egyáltalán nem para. Sok biztonsági, odafigyelnek, gyanús egyedeket kiszedik, részegen heverőket összeszedik, ápolják, itatják, vigyáznak rá. Mint egy nnaaagy össznépi grillezéses zenés táncos fest. Bunyó még sose Volt, mert azonnal kiszedték a kötekedőket... stb stb stb)

    Ne aggódj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy TE VIGYÁZZ rá??? Jesszusúristen hát magadra se tudsz! :D

      Törlés
    2. Akkor a korábbi években rám bízott két húgom testi épségének megőrzött mivolta ezek szerint a vak szerencse műve.. :DDD

      Törlés
    3. Az én fiam nem túl szerencsés típus, látod pl. kihez született...

      Törlés
  2. Mindig meglepődöm az olvasókról alkotott képedről. Mert azt tudjuk, hogy jazoli nem tud gépelni, ha felteszi a kezét, de vajon ki az, aki úgy tud gépelni, hogy három keze van a levegőben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jazoli gyereke még kicsi, szóval ő maximum egy kezét tehetné fel. És mivel tudjukmi a szakmája, tuti egy kézzel gépel :D

      Törlés
  3. Nem volt.
    Sosem voltam (sajnos).
    Én már most szarrá izgulom magam, hogy mi lesz majd, ha....

    Most elég hiteltelen lennék, ha azt mondanám, hogy ne izgulj? :)

    VálaszTörlés
  4. az enyémek gyakran előfordulnak fesztiválokon..
    mivel én még sosem,így simán elhiszem nekik,hogy nincs miért aggódni(ugyanazokat mondják,mint Verde L.:D)
    ettől függetlenül MINDIG rommá izgulom magam:)
    ők mindig épségben kerültek haza,de ismerünk olyat,aki nem..
    úgyhogy azért mégiscsak van okunk arra az izgalomra..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen jól tudom h TELJESEN BIZTONSÁGOS. Onnan tudom h én is mindig ezt mondtam az Anyukámnak amikor a Szigetre vagy EFOTT-ra mentem.

      Törlés
    2. De Ti nem vagytok az anyukáim, sőt nekem is inkább a gyerekemért kéne aggódnom, szóval tök őszintén igazak a fentebb leírtak :D

      (max felmászok a nagyszinpadra és elordítom magam, hogy Nagyfiú Anyus seggberúg, ha nem érsz haza épségbe)

      Törlés
    3. :)
      Én is mindig tök őszintén mondtam :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.