"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. augusztus 8., csütörtök

Életjel

Kedden voltunk a Szigeten.
Három megdöbbentő dolgot tapasztaltam aznap.
Az egyik, hogy a feketék is használnak napvédő krémet. (Mondjuk én meg nem.)
A másik, hogy mégsem öregedtem még meg annyira, hogy délután hatra kidőljek, pedig előzetesen erre számítottam.
A harmadik, hogy Fakirma férje is Anyusnak hív.

5 megjegyzés:

  1. állat volt a kép a FB-on. Büszke lehetsz magadra, hogy ilyen fasza anyuka vagy :-) Vagány :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, de az igazán fasza anyukák magukkal viszik a gyereküket is h biztosan legyen ki előtt égniük... igaz, Fakirma?? :D

      Törlés
  2. Őőő.. azt hiszem, már említettem, hogy vannak a gyermekcentrikus anyák, meg a hedonisták, akik napfényvédő krémet adnak megszorult feketéknek délután öt órakor. Csodálkozom, hogy a három nagy felfedezésed között nem szerepel, hogy a Muzsikás együttes NEM angolul citerázik. Szerintem ehhez képest az, hogy Ember Anyusnak szólít némileg ittas állapotban, kutyaf...a:)Egyébként józanul is. Mennyivel szarabbul hangzana, hogy Második Béláné.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, akkor négy :)
      Megjegyzem tök jó h viszonylag lassan jöttünk rá h az nem a Muzsikás volt, mert azok, akik Muzsikáson voltak, lekésték a Quimbyt, ami nagy kár lett volna.

      Törlés
    2. nem akarom megtudni mit neztetek muzsikasnak.
      A buzai néniket se lattatok?:( kar. Bar kihangositva a zene nem sokat er. Kiv. Hülyezenevillanygitar. :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.