"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. augusztus 30., péntek

És eközben a cégnél

Van most a cégnél egy gyakornok csaj, aki határozottan feldobja a szürke hétköznapokat, ugyanis olyan a habitusa, hogy már szinte mindenkinél kiverte a biztosítékot, amiért nálunk meg kell dolgozni, hiszen a kollégák nyolcvanöt százaléka pasi, akik ugyebár eleve elnézőbbek a fiatal lánykák iránt, na de ez a nő olyan simán belegyalogolt többek szakmai önérzetébe, hogy észre sem vette, na mindegy, én jól szórakozom, nyilván mert még sosem beszélgettem vele, ám a múltkor az egyik kollégának kifejtettem, hogy szerintem azért kavar ekkora viharokat ez a nő, mert bár itt mindenki elmebeteg valamilyen szinten, de a csajszi túltesz rajtunk. És akkor a kolléga nagyon furcsán nézett rám. Azt hiszem megbántottam.

1 megjegyzés:

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.