"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. augusztus 25., vasárnap

Nem tudok éhesen elaludni, na

Tény, nincsenek komoly testsúlygondjaim, de nagyon remélem, hogy van még rajtam kívül olyan, aki MOST (éjjel háromnegyed tizenkettőkor) vacsorázik. Harmadszor. Miután egyszer már lefeküdt aludni.

4 megjegyzés:

  1. Akkor ettem én is, de volt annyi eszem, hogy nem feküdtem le előtte :).

    Pár éve leszoktam az éjszakai evésről (lehet, hogy ezért nem alszom már sokat?) teljesen felesleges, úgysem látszik.

    Normális kaját egyél vacsorára (legalább másodikra), ne kenyeret, az hosszú távon semmire se jó, nagyon hamar éhes lesz tőle az ember.

    És igyál sok sört.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, kenyeret nem ettem, hanem először tavaszi tekercset üvegtészta salátával, aztán dinnyét főtt kukoricával...

      Törlés
    2. Ja és harmadszorra ettem kenyeret. Sokat :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.