"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. augusztus 5., hétfő

Szűk körben

Szörnyen felháborodtam ma, amikor balra kanyarodás közben egy barom majdnem nekem jött, aztán eszembe jutott, hogy pár napja pontosan ugyanez történt, szóval megnéztem a bal hátsó indexet, és igen, nem működik. Nagyjából három embert ismerek, akinek valami köze van a kocsikhoz - Aladár, A Szerelő, de ő nem autóvillamossági szakember, aztán van A Karosszérialakatos, aki ugye szintén nem autóvillamossági szakember, és van egy kollégám, aki nagyjából mindenhez ért, amiben áram van. Ráadásul ingyen. Így aztán első körben őt kértem, hogy tekintse meg a Kis Guruló Szart. A megtekintésen nem is jutottunk túl, mert hiába van pótizzó a Kis Guruló Szarban, ha csillagcsavarhúzó ellenben nincs. Miután ezt tisztáztuk, ott, a helyszínen, a délutáni csúcsforgalomtól dübörgő út mellett, kolléga hirtelen hátat fordított, ezekkel a szavakkal: "Te, ez nem kullancs?" - és félig letolta a nadrágját.

13 megjegyzés:

  1. (Megpróbálom figyelmen kívül hagyni a letolt gatyát:) végül kicserélte, vagy nem cserélte ki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...te pedig kivetted, vagy nem vetted ki?

      Törlés
    2. :) Nem.
      Holnap viszem A Karosszérialakatoshoz. Neki biztosan van csillagcsavarhúzója. És nem mutogatja a fenekét.

      Törlés
    3. Ja, és nem, nem kullancs volt.

      Törlés
    4. Gondolod, hogy azt kérdeztem?

      Törlés
  2. Látod a baltával faragott fejű nőknek is lehet időnként egy jó napjuk. Én ma kizárólag kakis kislányfenekeket láttam. Viszont az indexem jó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán szerencsés vagy, ha már egy fél pasifenéktől jó napod lesz :D

      Törlés
    2. :)))Szerény vagyok és hálás természet, az se baj, ha kakis, csak férfi legyen.Tanulhatnál tőlem.

      Törlés
    3. II. béla szerint máris túl sokat tanultam :D

      Törlés
    4. :)))Második béla szerintem, behúzhatja fülét-farkát!:)))

      Törlés
    5. Húzza be a farkát a TE bélád!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.