"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. augusztus 11., vasárnap

Vendéglátás

Nem mertem megkérdezni búcsúzáskor a vendégünket, hogy jól érezte-e magát nálunk, miután a Szigeten egy sajnálatos balesetben (az előzmények között szerepelt több vödör koktél) lesántult, ezért két napot orvosi várótermekben töltött a magyar egészségügyi rendszerrel ismerkedve, macskaallergiája miatt pedig kiújult az ekcémája, valamint ma reggel arra ébredt, hogy fölötte, az emeletes ágyról leugrik Gyilkos és hányni kezd.
(Ja és kétszer halálfélelme is volt. Amikor én vezettem. Azt mondta a Családfőnek: a feleséged őrült.)

4 megjegyzés:

  1. És azt meg merted kérdezni, hogy mikor jön legközelebb?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőre mi megyünk hozzá. Szerintem hálából átad a mexikói banditáknak.

      Törlés
  2. ne haragudj, percek óta olvaslak, és egyre jobb kedvem lesz,

    hogy kell ide "becsatlakozni"/követni, vagy mifene, ez nekem mindennap kell:)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát, a feliratkozós cuccot "a nagy érdeklődésre való tekintettel" leszedtem :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.