"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. szeptember 2., hétfő

A mázlista

Az új osztállyal új osztályfőnököt és új matektanárt is kapott a Nagyfiú, új hálóterembe költözhetett, ami a kollégium frissen felújított padlásterében van, és vitán felül a legjobb hely az egész épületben, erős Harry Potter fílinggel, és mire Kajlával felhordtuk a cuccokat (a Nagyfiúnak éppen focimeccse volt, így megúszta a cipekedést és pakolást), tényleg kezdtem úgy érezni, a Roxfortban vagyok, abban legalább is teljesen biztos voltam, hogy a lépcsők többször elfordultak közben, mivel sosem találtam oda elsőre a hálóba. Ezen kívül ugyanazok maradnak a könyvei, mint tavaly, sőt, Kajla szerint a füzetei is, amelyekbe ezért idén "nem is kell írnia", összefoglalva tehát nagy mázlista, amint azt az öccse megállapította. (El is határozta, hogy jövőre ő is megbukik. Az antivekerdysta nevelés jegyében közöltem vele, hogy akkor megfojtom.)

7 megjegyzés:

  1. Csak nehogy követendő példának tarsa -a "mázlistasága" mellett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na pont akkor egészítettem ki amikor írtad :)

      Törlés
  2. Valaha, mikor a Kicsi volt 6 éves, erősen gondolkodtam rajta, h. az óvodában kéne még tartani 1 évet. Hagytam magam az ellenkezőjéről meggyőzni... Később megszerezte magának... Mikor a középiskola a téma, így fogalmaz; első III. és második III. Néha okoz képzavart...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) És hogy sikerült a második harmadik?

      Törlés
  3. A Kamasznak van olyan osztálytársa, aki harmadjára volt elsős (kilencedikes). Lassan kijárja a középiskolát elsősként. Viszont az idén átment a pótvizsgán és évek óta először tizedikes. Mert csodák azért vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ebben bízom :) Azért nem bánnám ha megállna egynél.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.