"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. szeptember 14., szombat

A vágódeszkát például ő akarta...

Amikor éjjel lezuhant a zuhanyfüggöny, magával sodorva a tusolóban tárolt flakonokat, és a zajra legalább fél métert ugrottunk alvó helyzetből, még nem bírtam azonnal pozitívan értékelni a történteket, reggel viszont megértettem, ez égi jel, hogy az ikeába kell mennünk új zuhanyfüggöny-tartó rudat venni a tönkrement helyett. A Családfő nem osztotta nézetemet az égi jelről, és felhívta a figyelmemet a tényre, hogy az ikeánál sokkal közelebb van több olyan áruház is, ahol ilyen teleszkópos rudat lehet kapni, ám a kettes számú égi jelre, a szakadó esőre már nem volt megjegyzése, igaz, a "sötétítőfüggönyt is rég szeretnék" ellen megpróbálkozott azzal, hogy "de hiszen vége a nyárnak, már úgysem süt be a nap", aztán föladta.
Sötétítőfüggönyt végül nem vettünk, a tartórudat meg holnap majd vissza kell vinni, mert nem fér be (nem, nem mértük le a zuhanyzót, és én mondtam, hogy túl hosszú lesz, de szerinte a legkisebb méret biztosan jó, különben árulnának rövidebbet, no comment), viszont találtam pár hasznos apróságot, tényleg nem tudom, miért röhögött olyan gúnyosan, amikor azt bizonygattam, hogy én sosem vásárolok itt fölösleges dolgokat, mert nekem VAN ÖNKONTROLLOM.

9 megjegyzés:

  1. Lelki válságban vagyok.... szőnyeget kell vennem... gondoltam diegeo.... de hat pont most dobták be ezt a hülye Ikea katalógust...

    HOgy kell csinálni ezt az önkontrollt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NÁLAD BEDOBJÁK??? Nekem úgy kellett könyörögnöm érte a vevőszolgálatnál!
      Az önkontroll nagyon egyszerű, csak minden második dolgot vissza kell raknod a polcra :D

      Törlés
    2. Igen, de névre szólón dobták be. Csak az kap, aki kártyás. Asszem.

      Viszont ha Jazolinak igaza van, akkor pusztán csak jó a földrajzi fekvésem :D

      Önkontroll egész jól ment, plusz egy szőnyeg meg plusz pár pohár meg egy hűtőmágneses jegyzettömb.

      (azt a vékony kecses piros "lábon" álló üveg bonboniert láttad? Zseiniális!!!)
      Szerintem ügyi voltam :D

      Törlés
    3. Kártyás vagyok :(
      Tényleg ügyes lehettél, szerencsére engem a bonbonierek hidegen hagynak. (Nem úgy a szőnyegek, ágyneműk, törölközők, dobozok, tányérok, konyhai eszközök, gyerekjátékok, párnák stb. stb. stb.)

      Törlés
    4. Megjegyzem bélámnak nincs önkontrollja, mert vett egy dugóhúzót, csak azért, mert jobb, mint az a három ami otthon van.

      Törlés
    5. Annyira jól mutatnak a szőnyegeim :D Meg az új poharaim...
      Törcsiből a nyári akcijóban bespájzoltam....

      A dugóhúzóval meg én is szemeztem....

      Bakker, mániás lettem :O

      Törlés
    6. :D A fokhagymanyomót ki ne hagyd!

      Törlés
  2. Jót röhögtem... :)
    Amúgy még egy előnyét találtam a pesti létnek: bedobják az Ikea katalógust-nem kell kuncsorogni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több jogot az agglomerációban lakóknak!!!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.