"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. szeptember 12., csütörtök

Az én fogorvosom

olyan ember, aki a reménytelenül vacak fogsoromon kívül, laza és vidám személyiségével valamelyest a betegesen rettegő lelkemet is kezeli, és az, hogy eddig még nem ért el átütő eredményt, nem az ő hibája, egyszerűen túlságosan súlyos a fóbiám. De azért minden alkalom után kicsit kevésbé reszketek.
Tegnap, amikor kilépett a rendelőjéből a folyosóra, megállapította, hogy hideg van, majd vigyorogva hozzátette: nem baj, LEGALÁBB NEM IZZADNAK A PÁCIENSEK.

3 megjegyzés:

  1. Egyébként szerintem a Maraton életre-halálra alkotóitól a film egész bevételét el lehetett volna perelni azért a pszichés kárért, amit a "biztonságos???" jelenettel okoztak :)

    VálaszTörlés
  2. Szólhattál volna, hogy tegezni kell. Még mindig nem tértem magamhoz a sokktól. :D

    Amúgy nagyon cuki, ahogy kérdezget míg a szádban turkál. Eltartott egy darabig mire rájöttem, hogy ezek mind költői kérdések. :)

    Mikor eljöttem vacilláltam, hogy megkérdezzem tőle, hogy mikor menjek legközelebb, de rájöttem, hogy egy tisztességes fogorvos sose mondana olyat, hogy ráérsz öt év múlva, és nem akartam megtudni, h tiszetsséges-e.

    VálaszTörlés
  3. Már az pozitív hogy humoros :) ez nálam jó pont.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.