"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. szeptember 23., hétfő

Nem kifejezetten kedvező előjel

a gyerek jövője szempontjából, hogy egyest kapott angolból motivációs levél témakörben. Tehát vagy angolul nem tud, vagy motivációs levelet írni nem képes, vagy nem érdekli az egész. Esetleg is-is.

5 megjegyzés:

  1. Megnyugtatásként:
    középsuliban majdnem megbuktam németből, mindenki más meg k.va jó Volt belőle....
    Aztán nekem lett csak nyelvvizsgám, és én dolgozok egésznap németül.
    :D
    Csak optimistán ;) az én anyám se hitte volna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább nem próbálom elképzelni a jövőjét.

      Törlés
  2. Az a fránya falbontás elviszi minden idejét.

    VálaszTörlés
  3. Mi motiválná? Jajj már, 18 évesen engem csak a pasim tudott motiválni. Sejtem erre is egyest kaptam volna, ha megírom....

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.