"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. szeptember 17., kedd

Nők

"Hétvégi női elvonulásra" invitálnak egy hirdetésben, hogy "felfedezzük a bennünk élő minden korok legfőbb csodáit". Állítólag másfél nap alatt megtalálhatnám "igazi női önvalómat", megélve "női szakralitásom". Ehhez "járó és ülő meditációkon", továbbá "női minőséget erősítő körtáncokon" át vezetne az út.
Nem szeretnék senkit megbántani, biztosan van, akinek bejön az ilyesmi, de számomra még a holnapi fogorvoslátogatás is vonzóbb programnak tűnik, mint hogy egy egész hétvégét töltsek összezárva egy csomó hibbant luvnyával, akinek igazi női önvalóját valószínűleg olcsóbban visszaadná egy pasi, mint a spirituális nőtársaival lejtett körtánc...
A nők témakörhöz tartozik még, hogy ma Fakirmával ebédeltem, amire büszke vagyok, mert már azt hittem neheztel rám, amiért nem loptam egy bála szalmát a waldorfos barátnőinek, vagy legalább is ejtett átmenetileg, mert nem vagyok hajlandó geoládákat keresni vele. Aztán kiderült, hogy nem engem dobott, hanem a pszichológusát, aki szerencsére nem sokat javított a társas kommunikációján, ugyanis eme kedves szavakkal érkezett az elhúzódó parkolási manőverből: gondoltam, beállok a RONCSOD elé, de nem akartam meghúzni.

14 megjegyzés:

  1. Pedig úúúúgy elmentem volna veled. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyára szórakoztató lenne.

      Törlés
    2. Kicsit mondjuk félnék a benned élő istennőtől.

      Törlés
    3. Nem kell. A bennem élő istennő segít az önmegtartóztatásban, ha ki kell bírni (nagyon) hangos röhögés nélkül.

      Törlés
    4. :D
      A női minőséget erősítő körtáncnál esélyes.

      Törlés
  2. Tényleg roncs, na. (Ded is megmondta, hogy nem autó). Még a körtánc se segítene rajta.Az antigeoládikus hozzáállásod pedig fáj, csak nem mutatom, mert remek barátnő vagyok. Remélem, futni eljössz velem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem veszek részt gruppenfutásban.

      Törlés
    2. :))) Nagyon ósdi vagy.:)

      Törlés
    3. És túl hálás. Már mondtad.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.