"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. október 11., péntek

Az élet igazságtalan

Kereszteződés. Zöldre vált a lámpa. Volvós nő előttem nem indul. Állunk. Finoman rádudálok. Lassan előrébb gurul. Balra indexel. Tovább gurul. Jobbra indexel. Aztán megint balra. Megáll. Újra gázt ad... Wazze minek az ilyennek vadiúj VOLVO???

6 megjegyzés:

  1. Hát valamikor meg kell tanulni használni, ne légy igazságtalan! :D :p

    VálaszTörlés
  2. Mert ő megteheti, rá nem vonatkozik a KRESZ ilyen drága autóval... Nem figyelted még meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezzeg ha én balfaszkodom suzukival...

      Törlés
  3. Basszus, hirtelen azt hittem, te voltál mögöttem, amikor Zöld Herceggel balfaszkodtam. De esküszöm, ő nem új, úgyhogy mégse te lehettél...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.