"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. október 9., szerda

Pótlás

Fakirma szóvá tette, hogy nem írok a blogba, amit ő kizárólag azért sérelmez, mert kórházi tartózkodása alatt ez az egyetlen internetes oldal, amely betöltődik nála, nyilván a szigorú higiéniai előírások miatt. Más szellemi táplálékhoz állítólag csak akkor jut, amikor néha elhagyja az egészségügyi intézményt. Rettenetesen sajnálom őt, ezért úgy döntöttem, elmesélem egy napomat. Mindannyiunk óriási szerencséjére végül meggondoltam magam, s ebben jelentős része van némi erdélyi áfonyapálinkának, amelytől teljesen elment a kedvem az írástól, s ez arra a munkára is vonatkozik, amellyel ma éjszaka kellene elkészülnöm. Nem fogok. Ehelyett csupán említés szintjén gyorsan pótolom a kimaradt bejegyzéseket. Stílszerűen mind betegséggel kapcsolatos.

  • Kajla elkapott valami hányós vírust, két napon keresztül folyamatosan tájékoztatott drámaian romló állapotáról, természetesen nagyon sajnáltam, annak ellenére, hogy a Családfőnek meggyőződése volt, hogy szimulál, a Nagyfiú pedig többször megnyugtatólag jelezte, hogy találkozott vele és szemmel láthatóan jól van.
  • Vettem egy újabb herpeszkenőcsöt, fizetés után a gyógyszerésznővel elcsevegtünk arról, milyen sokféle van, ám egyik sem ér semmit sokat, viszont kicsi és drága.
  • A Családfő érettségi találkozón volt, ahol ledagizták. Szerintem ettől látens lelkibeteg lett. (Megjegyzem a fotók alapján teljesen átlagos testalkatú abban a társaságban.)
  • Az egyik kollégám panaszolta (nem nekem), hogy aggódik a szuka kutyája miatt, mert azt olvasta, hogy a kielégületlen állatok megbetegszenek, és már az is megfordult a fejében, hogy saját kezűleg segít rajta. Nyilván semmi köze a történethez, de elég sokat röhögtem rajta, hogy másnap feltett egy fotót a fészbukra, amelyen egymás karjaiban hevernek ő és az eb.

25 megjegyzés:

  1. Ezen a kutyás sztorin megfeküdtem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is....
      basszus....
      beteg egy világ ez....
      :D de még mindig röhögök.... :D

      Törlés
    2. Szerintem nem ez történt legutoljára, hanem Anyus nagyon ért a hatásvadászathoz! Én is a végére tenném a legröhejesebbet :D Atyaég, ezentúl mi lesz velem, ha meglátok egy állatölelgetős képet?! :D

      Törlés
    3. Egészen véletlenül most az élet volt hatásvadász :)

      Törlés
  2. Most már értem, miért nem írtál napokig. Bocsánat, hogy csesztettelek miatta. Neked volt igazad. Hazajöttünk a kórházból, itthon nincsenek durva higiénés szabályok, úgyhogy pihentetheted az írást.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szánalmasan elégedett vagyok a dögunalmas életemmel, és ez senkit nem érdekel :D

      Törlés
    2. Ne szomorkodj, nem lehet mindenkinek olyan izgalmas az élete, hogy mondjuk kilenc napon keresztül alulról nézegeti a kórházi kiságyakat. Az uszoda legalább ennyire pörgős hely!:)

      Törlés
  3. Egyáltalán nem idevágó téma: mától lehet az ikejába takarókat kapni olcsón..... :O
    Mit tegyek hogy ne vegyek?! Mennem kell barátnámnek szalvéta tartót venni... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vegyél be csőlátást előidéző valami izét...

      Törlés
    2. Egy ilyen szalvétatartó-projekt nehezen úszható meg húszezer alatt...

      Törlés
    3. Az ikejában nem lehet szép szalvétatartót venni, illetve, ami szép, abba óriási szalvéta való, és drága. Viszont a takaró-választék pipec, és nem is kerülnek sokba. Szerintem vegyél a barátnődnek pokrócot (többet is), aztán tartsd meg magadnak, mert neki úgy sincs rá szüksége.

      Törlés
    4. Hol lehet ilyen csőlátást előidéző Ikea-anialergént kapni?!

      Fakirama, ez zseiniális ötlet... Veszek neki takarót. (meg szalvéta tartót, mert belebolondult az enyémbe, és kismama, a 8. hónapban, és nem lehet neki nemet mondani...)

      Törlés
    5. Szerintem vegyél magadnak is még egy szalvétatartót. Aki ennyi felebaráti szeretettel bír, az megérdemel kettőt ebből a darabból, hátha jövő nyáron kivonják a forgalomból. Továbbá ajánlom neked a piros tekerős zseblámpát. Nagyon hasznos darab, én két hete szereztem be.

      Törlés
    6. Tekerős zseblámpát a th-s sportáruházban kell venni, ott nagyobb a választék :)

      Törlés
    7. Lassan átlépjük összegben a lélektani határaim....

      ... és kellene még bornyitó, meg borjégcsap, meg azok a győnyőőőrűűűű Boros poharak. Az újak.....

      Apukámtól kaptam tekerős zseblámpát.... hiába tekerem.... nem történik semmi.

      Törlés
    8. Kapcsold be. Van az oldalán egy gomb.:)

      Törlés
    9. értem, én ha csalódott vagyol Lunikám, én is óvastam egy ollan lámpáró amit ha megtekert az illető, előgyütt belöle egy dzsinn (tonikval.)...de ezt a típust mán ugymond nagyon régen nem gyártyák.

      Törlés
    10. :D de azt nem tekerni kell, hanem dörzsölni.

      Törlés
    11. hihijnye! hugy az a...!
      akkor lehet ott vót a hiba az enyimével...én hülye meg aszittem, hogy rossz... ( tekergettem, az meg egyre csak világított - az meg minek - én nem vagyok "fényivó".)...
      ...elég abbó annyi, hogy kidobtam.

      Törlés
    12. A fényivás olyan veszélyes mint a fényevés. Sőt. Gyorsabban öl.

      Törlés
  4. A férjed nem a piaristákhoz járt véletlenül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Sztem ez intézmény- és felekezetfüggetlen ennél a korosztálynál.

      Törlés
  5. Ja,titkolod, értem :)

    Amúgy nem az átlagpocakra gondoltam.

    Az enyém igen, és most volt osztálytalálkozón Azoknál,és aztán mesélt a Csodarita blogról, amit nálad is látok. Persze, lehet, hogy eddig is itt volt.
    Ja, és említette, hogy volt ott valaki, aki egy kicsit dagi volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem titkolom, ateistákhoz járt :)
      És nem olvas blogokat... már az enyémet is csak ritkán.
      És NEM DAGI :D

      Törlés
    2. Pedig azt hittem, hogy ezt mennyire kinyomoztam :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.