"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. október 12., szombat

Utólag

már teljesen egyértelmű, hogy nem kellett volna annyi Fényt inni. Vagy legalább szót fogadni a kollégáknak, akik taxit akartak hívni nekem, nem pedig elfutni előlük.
Ma nagyon vigyázni fogok magamra, mert szerintem az őrangyalom kimerülten alszik valahol. Vagy mondhatnám úgy is, hogy legalább fél évre való mázlizsetont elhasználtam a kocsma és a lakásajtónk között.

13 megjegyzés:

  1. Ha valaki nem tudná, mi az a Fény (amit egyébként én SOHA TÖBBÉ nem iszom)
    http://xn--koktlok-eya.jay.hu/feny-koktel-154/

    VálaszTörlés
  2. A legalattomosabb ital, amellyel valaha találkoztam.
    Mondjuk ehhez hozzájárult h végig azt hittem a vodka az a kevés, ami a pohár alján van, és csak ma reggel tudtam meg h a vodka az, amivel a szódásszifonból felöntik a pohár alján lévő szörpöt.

    VálaszTörlés
  3. Mit dolgozott az őrangyalod? Arra emlékszel?

    VálaszTörlés
  4. nem megfedni akarnálak, de
    bizonyos élettapasztalások birtokában mán meg köllöne maradnunk a klasszikus, mérsékelt fénytartalmú de nem eccer mánjól bevátt folyékony drogokná...
    illlenek példának okáér a Borsodi Világos, vagy hogy egy igazi hungarikumot idézzek meg: a "lámpás". (1 ½ lit. bor és ½ lit.szódavíz.)
    ...stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mer, hogy : járt utat, a járatlanér soha el ne haggyá!

      Törlés
    2. Nagy igazságod vagyon megin te bélla, de az mán csak úgy szok lenni, hogy ha az ember aztat óvassa az italoslapon, hogy Fény, osztán megkérdi mi a csuda az, osztán a fiatalka kolegák kiröhögik amér még ennyit se tud, hát mán csak meg köll mutatni, hogy öregasszony nem vén asszony!

      Törlés
  5. Jó van no...elismerem: Ember vagyol Te asszon! Bizon jó tetted, ha megmutattad nékik, de mos'mán hogy illen szépen kivítad a tisztelettyüköt, vegyé kicsint viszább az agarakbul...

    ...mer oszt oda jutol mind annak idejin az a bizonyos sváb kőtőgénijusz, a Gőte. (Ugy mondgyák, az a végire annyira fűggő lett ettő a "dologtó" , hogy még a halálos ágyába is csak egyre azt követőte, hogy: "Több Fént!")

    VálaszTörlés
  6. Miket tanul itt az ember... :)

    VálaszTörlés
  7. El se köll járnunk az kortsmába, Anyus mindönt mögtapasztal hejettünk. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.