"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. november 19., kedd

Hát, ja

Közbevetőleg elmesélem, hogy tegnap kiaszarabbanya vetélkedőt játszottunk Fakirmával, aki azzal nevezett be, hogy a fiának valami olyasmit mondott, "ne érj hozzám te gusztustalan disznó, hiába mondom, hogy kezeld a pattanásaidat??", míg én megemlítettem, hogy reggel, amikor sikertelenül győzködtem a Dedet, hogy egyen, mert az ovis étkezést biztosan lekéssük, és persze amint elindultunk közölte, hogy NAGYON éhes, mire az anyja (én) ráordított, hogy "hát ezt kurvára elbasztad!"

18 megjegyzés:

  1. Elég egyértelmű kiaszarabb. A Maslow piramis megmondja. Anyus enni nem ad a gyerekének. Én csak puszit nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adhatsz puszit a fejebúbjára, ott biztos nincs pattanás :)

      Törlés
  2. Anyusnak igaza van - Ded tényleg elbaszta. Viszont szeretetmegvonni pattanások miatt, az csúnya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt azért nem állítanám, h akkor elsöprő szeretetet éreztem iránta.

      Törlés
  3. Szerintem ezeknek a srácoknak is ILYEN anyjuk Volt....
    http://indavideo.hu/video/Utveszto_az_Ikeaban?fb_action_ids=361761220627061&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22361761220627061%22%3A211631672352536%7D&action_type_map=%7B%22361761220627061%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az annyira tipikus Volt, mikor mondta a nő a pasinak, hogy menj utána! :D

      Törlés
    2. Én ilyen trükkök nélkül is el tudok tévedni bent :)

      Törlés
    3. Azért csak óvatosan az ilyen neveléssel:) ezt is ezek a srácok követték el: http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

      Törlés
    4. Jaj, nekem ez nagyon teszik. Lehet, hogy nem puszilgatott eleget az anyám? Vagy nem adott enni?

      Törlés
    5. :D Ezek nagyon hülyék.

      Törlés
  4. Talán ezt jelenti az, hogy "életre nevelni"?

    VálaszTörlés
  5. Lehet,hogy a fiam egy elvetemült lelki sérült lesz, viszont legalább szép bőrrel fogja a galádságait elkövetni. Mióta szeretetmegvontam, lelkiismeretesen tömi a sörélesztőt és keni a képét a drága kencékkel. Amúgy olyan dolgokért nem szoktam cseszegetni (vagy csak nagyon ritkán), amin nem tud változtatni. Például nem nagyon élcelődöm azon, hogy rövidebb az egyik lába a másiknál. (Egyébként az apjának és a mostohájának nagyon rusnya a bőre. Szóval kétszeresen veszélyeztetett gyerek. És nem szeretném, ha a ragyás képe miatt csak egy olyanfajta nő jutna neki, mint amilyen én vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, már amúgy is rég lelki sérült, a bőrén még tudsz javítani :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.