"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. december 23., hétfő

A nyúlon túl

Cipőboltokkal vívott küzdelmeim újabb, minden eddiginél tragikomikusabb epizódja.
A Kajlának nyár elején vett márkás lábbeli pár hét alatt tönkrement, visszavittem, vártam, megragasztották. Csakhogy amíg náluk volt, vastag zöld penészréteg képződött rajta. Mondtam ugye nem képzelik.
Jó, levásárolhatom az árát.
Kajla választott egy másik cipőt. Mocskosul drága, de leárazva. Oké.
Három hónap múlva levált a talpa, visszavittem, vártam, érdeklődtem. Igen, közölték, megjött a SZAKVÉLEMÉNY, „a reklamáció nem megalapozott”, és van három oldal indoklás. Nyilván alaptalan elvárás egy lábbelivel szemben, hogy kitartson esetleg egy fél évig. Akkor kérem a cipőt az indoklással együtt, mondtam, mert megyek a fogyasztóvédelmi hatósághoz. De a cipő nincs náluk. Hát akkor hol van, kérdeztem. Nem tudják. És a három oldalas indoklás? A CIPŐ MELLETT.
Ekkor kapcsolódott be a beszélgetésbe a Családfő, érdeklődve az üzletvezető személye iránt. Á, ő nem elérhető. Jó, akkor a cégvezető. Ő sem elérhető, egyébként meg külföldi. A Családfő megnyugtatta az eladót, hogy kiválóan beszél külföldiül. Végül mégis találtak egy illetékest.
Ám a cipő nem lett meg.
Levásárolhatjuk az árát.
Szerintetek???

11 megjegyzés:

  1. Szerintem ilyen esetben a Fogyasztóvédelem a titkos jelszó, ha azt meghallják tuti intézkedni fognak. Én a telóm gyorstárcsázójában tarom a számukat, ha valaki esetleg kekeckedne azonnal hívom a helyszínről. És fennhangon közlöm a beosztottakkal, hogy hova megy a hívás. Szokott segíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Profi :)
      Sajnos a használati útmutatóban benne van például h éjszakára ki kell sámfázni. Most az mennyire életszerű h egy tizenhat éves fiúgyerek egy kollégiumban esténként szépen kisámfázza a cipőjét??

      Törlés
    2. Na ki ne találják már, hogy a sámfahiány miatt vált le a talpa!!!

      Törlés
  2. Nekem eddig jó tapasztalatom volt a cipő cserékről. Ahogy azt illik lehasználom a cipőim, ritka az olyan cipő ami meg éli a hat hónapot. Ami meg túl éli az örök darab, sajna ritka.
    Az eladóktól függ igazán, hogy egyből vissza cserélik-e. Olyan cipőt válaszon a gyerek ami hozzá illő és minőségi, strapabíró.

    Igaz volt már példa arra, hogy nem cserélték vissza. Csak a "jelszó" említése után, de vásároljátok le, lehet a következő darab beválik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ettől félek én is :) Bár a múltkor a harmadik levásárlás helyett inkább visszaadták a pénzt. Sajnos egyre több olyan bolt van, ahová a rossz tapasztalatok miatt már nem megyek... Lassan már csak a Tiszában bízom :)

      Törlés
  3. Szerintem ti Magyarországon éltek - mit nyertem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, amúgy egy váll veregetést!

      Törlés
  4. másik cipőboltot kell választani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Mondjatok jót a Tiszán kívül! :)

      Törlés
  5. Szerintem is jó a Tisza cipő és mostanában dizájnban is erősödnek. Már a mi időnkben is márka volt. Vagy azt nem akarja a gyerek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ötből kettőnek már az van. Meg nekem is. Lassan adhatnának nagycsaládos kedvezményt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.