"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. december 24., kedd

Hát akkor

Csak egészen kicsit rendhagyó ez a karácsony, csupán annyiban, hogy már 22-én feldíszítettem a fát, mert tegnap dolgoztam, ma pedig elutazunk. Amúgy minden a szokásos, az utolsó pillanatra maradt ajándékvásárlástól a csöppet sem lélekemelő "fát a talpba" projekten át (perszehogy ferde lett, de a Családfő szerint pont így jó, mert ettől természetes, ami nagyon szépen hangzik, de mindössze annyit jelent, hogy "márpedig én ki nem viszem még egyszer befaragni bazmeg") egészen addig, hogy alig kell főznöm, mert megint a rokonságnál fogunk hiénázni, és most teljes hat napon át nem dolgozom, ami királyság, viszont Újév napját a munkahelyemen tölthetem, ami szintén királyság, mert a másnapos nagyfiaim helyett a másnapos kollégáimat látom majd. Ha már itt tartunk, letudom előre az év végi mérleget: ismét egy tökéletes esztendő, amelyben éppen annyi kihívás és teher és bosszúság és öröm és boldogság volt, amennyi egészséges, és továbbra sem cserélnék senkivel, mert az én kis életem úgy jó, ahogy van, akkor is, ha idén sem Barbadoson szilveszterezünk majd, hanem itthon, filmeket nézünk és a kertben a nyálkás szürkeséget felváltja a nyálkás feketeség, és lesz tűzijáték, szerencsére ez nagyon igazságtalan dolog, mert más megveszi horror áron, de bárki láthatja, vagy bealszunk éjfél előtt, hálistennek én úgyis melegen szeretem a pezsgőt, bubi nélkül.
Szóval boldog karácsonyt, békés, szép ünnepet mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Boldog, békés karácsonyt nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Boldog karácsonyt és jó pihit! :) (ez mondjuk hülyeség, mert így lehet legkevésbé pihenni... akkor jó hiénázást! :D )

    VálaszTörlés
  3. Nektek is minden jókat a maradékra és az újra.

    VálaszTörlés
  4. Szép karácsonyt és sok kalandot (hogy legyen mit olvasnunk!!)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.