"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. december 6., péntek

Profizmus

Az még a kisebbik hiba volt, hogy kocsival mentem A objektumhoz, és kiderült, hogy másfél kilométeres körzetben nem lehet szabad parkolóhelyet találni, aztán másfél kilométer séta után közölték, hogy az esemény, amelyre igyekszem, nem ott van. Akkor visszarohantam a Kis Guruló Szarhoz, és elindultam B objektum felé, csakhogy közben rájöttem, hogy a fővárosrehabilitációs munkálatok miatt a B objektumhoz vezető út katasztrófasújtotta területen vezet keresztül. Ezért inkább visszadöcögtem a céghez, ott leparkoltam, majd villamossal és gyalog közelítettem meg B objektumot. Alig egy órát késtem.
A mai napomról megemlíteném még, hogy vágókép lettem a francia televízióban egy szaloncukorral.

3 megjegyzés:

  1. Hiába, ha egy gépezet egyszer beindul...

    VálaszTörlés
  2. Ha lennél kedves feltenni ide azt a vágóképet! Vagy mostantól folyton-folyvást a francia tévét kell nézzem?! Érdekelne az a szaloncukor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs melyik francia csatornáról van szó és azt sem tudom h végül bevágtak vagy kivágtak :) Persze valószínűleg akkor sem mutatnám meg ha tudnám :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.