"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. december 5., csütörtök

Tél

Nálam kevésbé csak a Kis Guruló Szar szereti a hideget. Tegnap már csupán néhány bágyadt hördülésre futotta elektronikus lelkéből, aztán végképp elhallgatott. Az utcán sehol senki, akitől segítséget kérhettem volna. Mintegy húsz perc szentségelés után végre jött egy szomszéd. BMW-vel...
Nagyon kedves volt. Nem akarom tudni, mit gondolt magában.
Szerencsére vontatókötél is akadt nála.
Azért indulás előtt megkérdezte, hogy ugye a fék működik a suzukiban.

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hogy nézett ki? Lehet, hogy ugyanaz volt, aki engem múltkor elütött, csak neked szebb volt a kabátod, ezért téged kedvelt.

      Törlés
    2. Nem. Ez egy kedves BMW-s volt.
      :D

      Törlés
  2. Az én nagykategóriás autóim is meghaltak. Egész héten a húgom kis guruló szarjával közlekedtem. Megalázó volt. Mondta az uram, hogy a fogszabályzós szőke skodás nő egy külön állatfaj. Az autóstársak pillantása megerősítette ezt a véleményt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hümm. Lehet h nem a külsőd teszi, hanem az, AHOGY VEZETSZ :D
      (Tapasztalataim szerint ugyanaz a vezetési stílus egészen más megítélés alá esik a különböző autó kategóriáknál.)

      Törlés
  3. Én még nem láttam BMW-st segíteni! Rossz környéken lakom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem láttam ilyesmit. De most át kell értékelnem egész eddigi világlátásomat.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.