"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. január 17., péntek

A csoda határos

A házassági évfordulós csokor mellé a Családfőtől egy kis zacskó port is kaptam, azzal, hogy oldjam föl a vízben, akkor tartósabb lesz a virág. Így is tettem, de egy hét után csalódottan állapítottam meg, hogy a csodaszer mit sem ért, s a teljesen elhervadt bokrétát bánatosan a kukába dobtam... akkor vettem észre, hogy a váza belseje már csontszáraz.

6 megjegyzés:

  1. :D szívből örülök, hogy valaki bénább kertész mint én :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az mondjuk tényleg csoda h van még élő növény a lakásban.

      Törlés
  2. A Családfő nem adott jó útmutatást, ő tehet róla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van. És minek annyi víz egy vágott virágnak??

      Törlés
  3. Végül is víz-utánpótlásról nem szólt az utasítás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az! Mindig a használati utasításokkal van baj.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.