"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. január 13., hétfő

Edzés

A Családfő néhány hete kitalálta, hogy karate edzéseket fog tartani a Dednek. Örültem, legalább mozog majd, gondoltam. Karácsonyra vett egy másfél méter magas, felfújható fekete boxzsákot, ha az elefántok használnának vibrátort, na az kábé így nézne ki, és beszerzett egy összerakható "tatamit" is, ami olyan, mint egy hatalmas puzzle amin nincs kép. Amíg állt a karácsonyfa, nem volt hely sportolni, így a testmozgás elősegítése érdekében hamar leszedtem a fát, ám újabb egy hétig nem történt semmi. Már kezdtem elszomorodni. Aztán tegnap arra értem haza, hogy az óriáspuzzle a nappali közepén terül el, rajta ágaskodik a gigantikus műfütyi, a szőnyegek felcsavarva, az eddig alattuk megbújó kosz pedig szétterítve a lakásban. Az edzésnek szemmel láthatóan vége volt már, a Családfő a tévé előtt szunyókált. Amikor további tervei felől érdeklődtem, kiderült, ő úgy képzelte, hogy ez az elrendezés most már az idők végezetéig így marad. Nekem viszont kevéssé tetszett az ötlet, hogy ezentúl egy tornateremben kell élnem, szóval elpakoltam és kitakarítottam. Most nem tudom, lesz-e még valamikor karate edzés a nappaliban, viszont legalább a szőnyegek alatt is tisztaság van.

6 megjegyzés:

  1. Ó, jaj! Könnyesen vinnyogok.
    Erre Feri: -Anyust olvasol?

    VálaszTörlés
  2. :D Szeretem ahogy eszedbe jutnak dolgok tárgyakról... Freud szívesen tárgyalna veled szerintem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez most egy olyan alakú dolog, amiről semmi más nem juthat az ember eszébe :)

      Törlés
  3. Tutira nem lesz: sohaabüdöséletbe nem fogja többet megtalálni azt a szőnyeget, amit Te elpakoltál. Nálunk legalábbis így van. Mert állítólag én eldugdosom a tárgyakat (lásd például pohár...).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálunk is ez van, ezért itt hagytam a szobában, csak szétszedve, így lényegesen kevesebb helyet foglal.

      Törlés
  4. Egy tisztességes négygyermekes asszonyállat.2014. január 16. 20:23

    Irulok és pirulok.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.