"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. február 2., vasárnap

Naná, hogy a február elsejei karácsonyi buli

pont aznap és az országnak pont azon a részén volt, ahol a vörös riasztás az ónos eső miatt, ebből következően három és fél óra lett a buszút odafelé, és három óra vissza. Mire odaértünk, nagyjából el is ment a kedvem az italozástól, de csak nekem, így aztán a vacsora és a lefekvés közti időt teljesen egyedül töltöttem a wellnessrészlegben, ahol sakk is volt a medencében, szóval ha szeretnék sakkozni, kicsit bánatos lettem volna, hogy nincs kivel játszani. Viszont reggel biliárdoztunk, amikor is kiderült, hogy épp úgy nem tudok, mint régen. És az azért elég látványos volt, amikor a busz végre elindult hazafelé, a sövény egy részével együtt.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát, volt aki kevésbé öregesen nyomta mint én, és például még táncolt is :)

      Törlés
  2. Az after Party ahogy láttam még jobban sikerült :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ja, visszafelé az út nagyon mozgalmas volt.

      Törlés
  3. Tökjó, hogy nálatok így elhúzódnak az ünnepek. A sövény miatt különösen irigy vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így utólag egyre jobb bulinak tűnik.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.