"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. február 1., szombat

Szép napot mindenkinek

"Miért nem b...tad inkább szájba az anyádat???" - üvöltötte nekem a jólszituált úr a nagy Opel letekert ablakából.
Azon háborodott fel, hogy picit le kellett lassítania, mert éppen mentem át az úton. Lovon. Szombat délelőtt.
Ha jobban belegondolok, nem is kellett volna lelassítania, ha nem ad gázt, amikor meglátott messziről.
Tudom, sokkal kevesebb ember jár pszichológushoz, mint amennyinek szüksége lenne rá. Engem ez igazán olyankor zavar, amikor találkozom valakivel, akinek szemmel láthatóan komoly segítség kellene. Vagy egy kissé odaadóbb feleség. És ezt nem az ideg mondatja velem, tuti boldogabb lenne mindenki. Hát nem? De.
És ezt neki is szívesen elmondtam volna. Mivel azonban dühösen tovahajtott, csak kedvesen integettem utána.

7 megjegyzés:

  1. Azon tűnődöm, akkor is így reagált volna, ha nem símaszkban vagyok? :D

    VálaszTörlés
  2. A lóról nem kell leszállni, amikor átmész az úton?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem.
      Egyébként sem kreszről van szó, hanem a másik ember alapvető tiszteletéről.

      Törlés
  3. Engem majdnem megvert egy barom, amikor szóvá tettem, hogy teljes autószélességgel a kerékpárútra parkolt. Visszarángatta ijedt kis feleségét a kocsiba és azonnal utánam hajtott. Szegény asszony, biztos őt is veri.

    VálaszTörlés
  4. bocsi, de nagyon röhögök,
    a szitu, amit elképzeltem ez: Géza megy gyanútlanul az autójával az úton, amikor távolabb, mintha lovat látna keresztben átkelni az ő sávjában éppen, megmentem, ENYÉM LESZ, cikkant át az agyán, gázt adott sietve, hogy röptében el tudja kapni a zsákmányt, de mire odaért, már csak a ló farát tudta volna elkapni, gyorsan a fékre lépett, és ekkor pillantotta meg a símaszkos lórablót...megelőztek, gondolta, és dühösen káromkodott ki a lehúzott ablakon

    továbbhajtva látta, a símaszkos középső ujját felmutatja, mintegy integetésképpen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      (Tényleg csak simán integettem. Hátha az bosszantóbb neki.)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.