"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. március 3., hétfő

Hátsó ülés

Amikor romantikus hangulatban lehajtottak a főútról a mellékútra, aztán onnan az erdei útra, aztán onnan az ösvényre, aztán félreálltak, hát nyilván nem gondolták, hogy egy idióta pont arra lovagol az esőben és bebámul a kocsiablakon... Szerintem relatíve mégis mázlisták, hogy az enyhe időjárás miatt nem volt rajtam a símaszk.

7 megjegyzés:

  1. Uhh..... mi egy szőlőtábla mellett álltunk meg és jöttek szembe terepjáróval. A rendszámot már nem bírtuk letakarni, csak a nyitott blúzomba bújni mindketten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a környéken elég sok autó szokott állni egyébként, kirándulók, futók ott rakják le, ezért fel sem merült bennem, csak amikor benéztem kb másfél méterről... Aztán láttam még egy kocsit, de azt jó messzire kikerültem. Hát nincs ezeknek lakásuk?? :D

      Törlés
  2. Basszus pont ezzel álmodtam. Hazafelé félreálltunk Tatabányánál, mert HÁROM HÉTIG szüleimnél nem lehet csinálni semmit....

    Ez is lehet egy indok.

    VálaszTörlés
  3. :))) legalább csöngess egy picit,
    vagy messziről kurjongass, hogy kell-e segítség,
    hátha csak a derékfájása miatt állt félre,
    nem szép dolog hívás nélkül bebámulni, de tényleg mázlisták, hogy nem a símaszkos arcoddal vizslattad őket, garantált szívmegállást okozva, vagy egyéb görcsöket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szereljek csengőt a lóra?? :)

      Törlés
    2. Kolompot! Állatokra azt szokás.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.