"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. április 19., szombat

Húsvéti menü

Szombat délután menjünk a hipermarketbe, mert már biztosan akciós a sonka.
Nem akciós.
Akkor vegyünk egy nagy darab tarját.
És tojást.
Meg kenyeret.
Vigyük haza.
Készítsünk elő egy jókora lábost.
Engedjünk bele vizet.
Hámozzuk le a fóliát a tarjáról.
Tegyük a lábasba.
Olvassuk el a fólián a címkét.
"Füstölt-főtt tarja."
Vegyük ki a tarját a vízből, csepegtessük le, rakjuk tálra.
Főzzünk keményre néhány tojást.
Jó étvágyat és kellemes ünnepeket mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. A tojás remélem, nem csokiból volt....
    Békés, szép ünnepet!
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem. Viszont azon gondolkodtam miért nem árulnak főtt tojást.

      Törlés
    2. Képzeld, van! Árulnak főtt tojást tőlünk nyugatabbra levő országokban! Duuuurva!

      Törlés
  2. Áh, meghaltam. :)

    Amúgy mindenkivel előfordul, elnéztem már én is pár dolgot.

    Amikor alkoholos citromos sört veszi meg az ember az alkohol mentes helyett az kevésbé vicces, és erről a negyedik, ötödik, után jut eszébe utána nézni, hogy miért érzi ilyen állapotban magát akkor neccesebb a helyzet.
    - Igaz volt olyan sztori, amiben pont fordítva volt, egyik ismerős arc, egy rally alkamával kiült a napra, elfogyasztott tizenöt sört és semmi hatás, akkor az vicces volt. És ezt úgy nyugtázta, hogy: - Bazd meg! Ez alkolmentes, én beakartam rúgni! Na, akkor fordultam le a bárszékről, amikor elmesélte.

    Békés ünnepeket, kellemes pihenést az egész családnak! :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.