"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. április 12., szombat

Miről

...NEM írok?
Amióta megint dolgozom, vagyis már több mint egy éve, mind kevesebb okom van itt írni.
Ez remek, mert azt jelenti, hogy érdekesebb dolgokkal töltöm az időmet. De csak nekem érdekesebb, másoknak halál unalmas.
Például a munkám. Eddig bárkinek meséltem arról, hogy tulajdonképpen mit csinálok, a harmadik mondat után láttam rajta a csalódottságot, az ötödik mondat után pedig a kialakult véleményt, miszerint ennél még mekiben krumplit csomagolni is változatosabb tevékenység.
Vagy a gyerekek. Néha cukik és viccesek, néha dühítőek és elkeserítőek, és rengeteg aggasztó dolog is történik velük, de ennek nagy részéről nem írhatok, mert már nem abban a korban vannak, amikor a kaki-pisi-cici-alvás témák variációival jellemezhetném a napjaikat, az egyebek kiteregetésével meg azt érném el, hogy még a mostaninál is kevesebb gondolatukat osztanák meg velem.
Lakás és kert. A növények életbentartására tett erőfeszítéseim eddig főként a fű és a rózsák körében voltak eredményesek, ezért úgy tervezem, hogy idén ebben az irányban fogok tovább haladni. A lakberendezéssel sem lesz sok gondom, mert amikor a múlt héten megjegyeztem, hogy lassan ideje lenne ismét felkeresni az ikeát, a Családfő közölte, hogy minek, ide már úgysem fér be semmi. És tényleg, hála a futógépének, amely továbbra is elfoglalja a fél nappalit.
Lovaglás. Na erről szívesen tartanék rendszeres élménybeszámolót, csakhogy pont ez az, ami mind közül a leguncsibb mások számára. Azoknak, akik nem lovagolnak, azért, mert az apró sikerek és kudarcok, amelyekről írhatnék, nevetségesen jelentéktelennek tűnnének nekik, nem is igazán értenék, a profiknak viszont semmi érdekfeszítő nincs egy hobbilovas bénázásában.
Öregedés, klimax. Erről elég sok mondanivalóm lenne, de egyelőre megtartom magamnak.

13 megjegyzés:

  1. Pedig nyugodtan írhatnál, tényleg.
    Nekem spec érdekelnek az ilyen dolgok, de szerintem másokat is.
    Szeretjük, ahogy írsz magadról, a családodról, az életedről.

    Szép napot, estét, ami van! :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom. Engem is érdekelne mi van Veletek. Pl a Dedről már olyan nagyon régen írtál... sőt még az utolsó bekezdés is eléggé kifejthető téma :-)

    VálaszTörlés
  3. Így van! A Ded még nem olvas és a kaki-pisi-stb. nála még napi program.
    Szóval VAN miről írnod! A lovaglás is érdekes, nekünk aszfalt-gyaloglóknak. Vajon mi lehet a munkád, ami olyan UUUnalmas??

    VálaszTörlés
  4. :) Köszönöm, igazán kedvesek vagytok, de tényleg nem azért írtam a bejegyzést h kéressem magam. Egyszerűen valóban azt hiszem, az olvasottságot kétféleképpen lehet tovább csökkenteni: ha gyakrabban mesélek magunkról, vagy ha ezután is ilyen ritkán :D
    A Dedről annyit h még mindig 92-es ruhákat és 22-es cipőt hord, ezért nem vittem el a négyéves státuszvizsgálatra és most várom mi fog történni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom az előtted szólókhoz, mert hiányzol.

      És ma már Ded, mekkora a percentilise? :)

      Törlés
    2. Mondom h nem vittem el a védőnőhöz :)

      Törlés
    3. Te nem tudod megnézni? :)

      (nem, mintha tudnám, hogy eszik-e vagy isszák ezt az izét)

      Törlés
    4. De, meg tudnám. HA ÉRDEKELNE :)

      Törlés
    5. http://anyusblog.blogspot.hu/2012/02/percentilis.html

      Törlés
    6. Hát mi elmentünk az ötévesre, ígértek gyerekdokit, hogy jön (a faluban nincs, máshova nem hordjuk, jönni nem jön... nemtom, hogy lesz így 6 éves jövőre...), mert neki is látnia kell valamilyen szempontból. Jó volt, kiderült, hogy alig tudok a gyerekről valamit, pl azt sem, hogy TUDJA hajtani a hintát. De ez 2 héttel a vizsgálódás után derült ki számomra... evvan, belehazudtunk a kartonjába... :(

      Törlés
    7. :)
      Ja én is mindenre azt szoktam mondani h persze tudja.

      Törlés
    8. Én meg simán letagadtam. Na mindegy, tán nem visz el a sintér.

      Törlés
  5. Én is szívesen olvaslak. Jó tudni, hogy vannak sorstársak.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.