"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. április 1., kedd

Pedig milyen praktikus

Amióta megtudtam, hogy az (enyémnél) újabb kocsik műszerfalán, az üzemanyagórán lévő kis benzinkút jel mellett található egy apró nyíl, amely az adott autótípust nem ismerőknek megmutatja, melyik oldalon van a töltőnyílás, azóta készültem hasznosítani ezt az információt. Tegnap elérkezett a várva várt pillanat: az új céges kocsival kellett tankolnom. Benzinórán kis nyíl megvan, jobbra mutat, aha, profi tankolás következik. Csakhogy az utamba eső shellnél az összes jobbos kút vagy foglalt volt, vagy zárva, viszont az összes balos szabad. Elszántan beálltam a jobbos sorba, csakhogy az előzékeny benzinkutas nem engedett várakozni, kedvesen integetett, menjek az egyik szabad balos kúthoz. Rövid jelbeszédvita következett, aztán feladtam, és csalódottan végignéztem, amint áthúzza a benzincsövet a kocsi mögött.

5 megjegyzés:

  1. Szenzációs! :-)
    De nem hiszem, hogy Neked ez újdonság lett volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, abszolút! :) Sőt, az ismerőseim közül is kevesen tudtak róla.

      Törlés
  2. Azt a bizonyos cikket én is olvastam, és utána Volt egy ilyen JÉÉÉÉÉ, és a pimasz kutas pont ezt csinálta, majd lemosta a szélvédőmet is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenek ezek mind :(
      Pedig én is szeretek szélvédőt mosni :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.