"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. május 1., csütörtök

Még élek, szuper

Ma estefelé indultam el a lóval. Már a mezőn vágtáztam, amikor megszólalt a mobilom. Persze nem vettem fel. Fél perc múlva újra. Megnéztem ki az, aki ennyire türelmetlen. A főnök a lovardából. Nem lehet olyan fontos, gondoltam, majd beszélek vele, ha visszaértem.
Nagyjából két óra múlva hívtam fel. Már nem érdekes, közölte, csak azt akarta mondani, hogy ne arra menjek, mert a vadászok szóltak, hogy ott lesznek.

5 megjegyzés:

  1. b@sssssssssszus a szívbajthozodrám

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy megint nem haltál meg. Szüksége van az emberiségnek rád, hogy példát mutass a tömegeknek józan, átgondolt, felelősségteljes életviteleddel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Elrettentő példa kategóriában vitán felül te győznél :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.