"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. június 30., hétfő

Kajla, az angol

- Képzeld Anya, a múltkor jött a kalauz és nem volt nálam pénz.
- És mit csináltál?
- Angolnak tettettem magam.
- Angolul beszéltél?
- Nem, magyarul. Mutattam a Budapest bérletemet és mondtam, hogy "nahát, kell kiegészítő jegy a városhatártól, nem is tudtam."

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen. Nálam is mindig bejön h hülyének tetteti magát.

      Törlés
  2. Mekkora nagy gyerek! Pedig már 16 éves, 11 hónapos, 2 hetes és 6 napos!!

    VálaszTörlés
  3. Bárhol. Úgy néz ki, hogy a "jég hátán is megél" típus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. A nyomikkal mindenütt kíméletesek.

      Törlés
  4. No, nem azért. A sármos és a hülyének tetteti magát - e kettő együtt, valahogy mindig elnézést vált ki az emberből. Ha még nincs is ennek tudatában, de már használni tudja.
    Te ismered azért elég jól és mégis bejön neki, hogy megetet, palira vesz. Erre születni kell. :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.