"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. június 22., vasárnap

Tigris

Elhamarkodottan örültem annak, hogy az idei évzáró után nem kellett kismacskát hazahozni.
Mert az történt, hogy a Nagyfiú különböző okok miatt még a kollégiumban maradt egy hétig, s amikor tegnap gyanútlanul érte mentünk, és már telepakolta a csomagtartót a cuccaival, odaszólt, hogy "még hozom a macskát", aztán megjelent egy dobozzal... És jött a portásnéni is, és javasolta, hogy majd adjunk neki tejecskét. És akkor láttam a Családfőn, hogy pont nem erre gondol.
És nem tette könnyebbé a helyzetet, hogy hirtelen rettentő büdös lett a kocsiban, és egész úton azt találgattuk, hogy vajon a cica szart bele a dobozba, vagy ez csak a Nagyfiú lába. Na az mondjuk már pluszpontot jelentett a macskának, amikor itthon kiderült, hogy nem ő volt büdös.
Aztán kinyitottuk a dobozt, s ami előbújt onnan, az a világ leggyönyörűbb cicája volt, nagyjából öt másodperc alatt szerettem bele, és a Családfőnek sem kellett több hét másodpercnél.
Tigris igazi vadmacska apától származik, ez teljesen látszik is rajta, és az is, hogy hatalmas lesz, akkora mancsai vannak, mint egy bernáthegyi kölyöknek.
Persze attól, hogy így ellágyultam iránta, tudom, a szomszédok az eddiginél is jobban gyűlölnek majd. Amikor a Nagyfiú kivitte a dobozt a kukatárolóba, pont találkozott az egyik nénivel, aki gyanakodva méregette, majd kertelés nélkül nekiszegezte a kérdést: "Mit hoztatok ebben a dobozban? MACSKÁT??"

9 megjegyzés:

  1. Kell az adrenalin, na. Mindenkinek :D

    VálaszTörlés
  2. Ha szép és még a mancsa is nagy, akkor az Main Coon fajta lesz. Kérdezd csak meg a guglit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem, ez tényleg félig vadmacska, attól nagy. Az erdőben született.

      Törlés
  3. ... szerintem kéne egy kép, hogy el tudjuk dönteni, tényleg tigrincs-e :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, már rengeteg fotót csináltam, de mindegyiken snassz cirmosnak néz ki :D

      Törlés
  4. jaj, ezen megint olyan jót nevettem, köszi

    VálaszTörlés
  5. Ivartalaníttatjátok? (Csak kíváncsi vagyok ki hogy áll hozzá.)

    Hozzánk most egy fekete került temető mellől, börtönudvarból. Első éjjel többször felriadtam, hogy átváltozott-e már boszorkánnyá! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      És igen, mindegyiket, ha többen tennék, nem kellene folyton kismacskákat "megmenteni".

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.