"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. július 29., kedd

A Nagy Nap

Két hete vártam már ezt a napot, azóta, amióta kézhez kaptam az értesítőt. Legalább ötször áttanulmányoztam az iratot, igen, 28-a, 13 óra, cím, hogyan jutok oda, egyéb információk, nevek stb. Végre elérkezett a Nagy Nap. Reggel a város széléről még vissza is fordultam, mert persze otthon felejtettem a szükséges dokumentumokat. Ebédelni is alig bírtam az izgalomtól. Futás a buszhoz a szakadó esőben, bosszantóan hosszúnak tűnt a menetidő, leszálltam, gyorsan megtaláltam az épületet, fel a harmadikra, a terem előtt leültem, még volt negyedóra. Unalmamban böngészni kezdtem a falon a névsort... Hmm, nem vagyok benne... Biztosan elírták... De mégis, hogy lehet ez?.. Elővettem az idézést. AUGUSZTUS 28.

2 megjegyzés:

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.