"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. július 29., kedd

Entrópia

A rendezetlenségre törekvés magyarázhatja, hogy miután reggel megragasztottam a Kis Guruló Szart, este eltörtem az ollót.

(Ha az összefüggés nem lenne egyértelmű: pillanatragasztóval rögzítettem a kocsi oldalára a több helyütt folyton leváló díszcsíkot, ám eközben bedugult a tubus, ezért levágtam a végét, aztán az ollót visszatettem a helyére, és este, amikor valamiért elővettem, nem nyílt ki, viszont letört a szára. A két esemény közötti, mintegy tizenkét órában - úgynevezett "munkaidő" - a ragasztót kapargattam a kezemről.)

4 megjegyzés:

  1. Minden mindennel összefügg. Vagy minden a pillanatragasztóval.

    VálaszTörlés
  2. Én smirglizni vagy fareszelővel reszelgetem. Nagy figyelmet igényel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Megpróbáltam sarokreszelővel, nem volt jó. Állítólag van pillanatragasztó lemosó folyadék is.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.