"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. augusztus 6., szerda

Önzetlenség

Igaz, épp lehűlt kicsit a levegő, de most jutott eszembe megosztani veletek, mit vettem észre nemrég. Szóval a katasztrófavédelemnek vannak listái a különböző megyék, települések légkondicionált intézményeiről, hogy ezeket tudják ajánlani hőség esetére azoknak, akik a legnagyobb veszélyben vannak, idősek, szívbetegek stb. Nos, végignéztem néhány ilyen listát, szerepelnek rajta könyvtárak, templomok, művelődési házak, postahivatalok, üzletek, patikák, áruházak, bevásárlóközpontok... tudjátok, miből van a legkevesebb feltüntetve (olyannyira, hogy összesen KETTŐT találtam, az is nyilvánvalóan valami fatális tévedés következtében került oda), naaa? Bankfiókból.

6 megjegyzés:

  1. Hümmm.... hát izzaggyon meg az a raboló rendesen a pénzér!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha. Szóval szerinted ez azt jelenti, hogy a bankfiókokban nincs légkondi? :)

      Törlés
    2. Nekem ez egyértelmű... vagy nem...? Lehet, hogy káros lenne a pénznek az emberi lég.

      Törlés
    3. Az biztos h az embernek nem tesz jót a pénzszag. Nem tudom h ez kölcsönös-e.

      Törlés
  2. Nehogy má' ingyér hűsöljön az a sok szívbeteg, gazdag nyugger...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, csak zavarnák a pénzmozgást.
      Egyébként sztem a bankokban egészségtelenül hideg van.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.