"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. augusztus 12., kedd

Sóhaj

A Nagyfiútól tegnap ellopták a tárcáját a pénzével meg az összes iratával - a drága jogosítványa, személyi, lakcímkártya, diákigazolvány, bankkártya.
Ma elküldtem az okmányirodára a születési anyakönyvi kivonatával.
Elvesztette.
Így utólag tulajdonképpen örülök, hogy a gyerek még megvan.

11 megjegyzés:

  1. csak testben.
    gondolom hivatalosan már nem létezik, ha nincs anyakönyvi kivonata. mi történik ilyenkor?

    én ezért hordom magammal ritkán az irataimat. néha nem is kapok rá engedélyt, az adásvéteil előtt egy hónappal Béla elkobozta, nehogy elhagyjam. persze nem értem miért aggódott ennyire, legutoljára is ő hagyta el a papírjaimat. Prágában.

    Nagyfiúnak is kellene vmi életképes társ, mint nekem Béla, és akkor felváltva is elhagyhatnák, úgy sokkal izgalmasabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind az ötnek szüksége lenne (majd) egy-egy életképes társra, de ahogy a mai fiatalokat elnézem, ennyi az egész országban nincs.

      Törlés
  2. és a nagyfiú 18 éves, 10 hónapos, 2 hetes stb.
    Ezeknek az árát, ez év dec. 15-i határidővel nagyon keményen bevasalni rajta. Krokodilkönny, ordítás és minden más durva és alantas eszköz bevetése se ingasson meg!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz keménynek lennem amikor a saját hibáimat látom a gyerekben :)

      Törlés
    2. Elég ismerős a dolog azért nekem is. A fiam is ...
      Hogy miért nem akarnak felnőni időre??!!

      Törlés
  3. ...oh! Én is PONTOSAN ÍGY jártam....
    Be kell menni abba a polgármesteri hivatalba, ahol anyakönyvezték, az anya adataival/papírjaival és akkor majd ott lesz tili-toli-ejnybejnye-nabaszmegahülye-ingyérvan és akkor lesz új anyakönyvi kivonat.
    De mindenképpen kell kérni rendőrségtől áldozati státuszt, mert akkor az iratok is ingyér lesznek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, ha hamarabb tudom ezt az áldozati státusz dolgot... :(

      Törlés
  4. Közben el ne hagyja a Zannya papírjait is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én papírjaimra csak akkor teheti rá a kezét, ha meghaltam :D

      Törlés
  5. Véletlen?
    Igazad van: a papírjaidat soha!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta kiderült h a fesztiválbelépőjét is ellopták.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.