"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. szeptember 5., péntek

Csevegés EBÉD közben

- ... de nem tudtam hányni, és akkor az uram ledugta az ujját a torkomon...
- Úristen, bocs, ezt még fel kell dolgoznom - nyögtem elképedve.
- Miért, téged még sosem hánytatott meg a férjed??

(A sztoriban szerepelt fél üveg mákpálinka is.)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Tulajdonképpen azért osztottam meg, mert az illető szerint ez teljesen hétköznapi dolog, szerinte nyugodtan megkérdezhetem az ismerőseimet is...

      Törlés
  2. BRrrr!!! Konkoly közé keveredtél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Madarat tolláról, konkolyt barátjáról :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.