"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. szeptember 16., kedd

Ebben most semmi vicces nincs

Fájó szívvel megváltunk a cicáinktól. Hiányoznak, de remélem jó soruk lesz az új helyükön.
A kedves szomszédság éveken át mindent elkövetett, hogy megszabaduljon tőlük - jött haza macskánk megmérgezve, félig agyonverve, s volt, hogy egyáltalán nem jött haza, mert például széttépették a kutyájukkal. Összesen öt cicust fogadtunk be (egyszerre háromnál több sosem volt), végül kettő maradt, de a folyamatos fenyegetőzés miatt egyre jobban féltettem az életüket. A következő közgyűlésen másodszor is megpróbálnak elfogadni egy határozatot, amely szerint a társasház közös udvarára a lakók nem engedhetnek semmilyen állatot. Márpedig nem vagyok hajlandó örökké a lakásba zárva tartani a macskákat.
Szóval a szomszédok bekaphatják. És kívánok minden cicagyilkosnak olyan véget, amilyet megérdemel.

18 megjegyzés:

  1. Egy mai hír: "Megmérgezték Rustyt a vakvezető kutyát, aki halála előtt borzasztó kínokat élt át. A bűntett áldozata Tóthné dr. Kiss-Orosz Mária is, aki vaksága miatt a kitűnően képzett vakvezető kutyának a segítségével élte az életét. A verpeléti asszonyt Rusty biztonsággal elvezette bárhová. Együtt jártak dolgozni Egerbe, a gyerekekért az iskolába, sportolni, sőt munka mellett egyetemi előadásokra is. A nyár elején még Rusty vezette gazdáját a rektor színe a Miskolci Egyetem diplomaátadó ünnepségén: együtt lettek doktorok."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok. "Biztos oka volt", miközben a vakvezető kutya a legfegyelmezettebb lény, épp, hogy nem ember. z ilyen állatmérgező seggfejeket annyira nem értem és úgy felrúgnám, mint annak a rendje. Lehet most csúnyán nézni, hogy biztos akciófilmen nőttem fel (nem), és jajazerőszak, de tényleg _eekkoraa_ lesz a fejem ettől.

      Törlés
    2. Sztem az ilyesmi a legtöbb emberből előhozza a vérszomjat :)

      Törlés
  2. Ugyanakkor szintén mai hír: „Daganatot távolítottak el egy aranyhal agyából ausztrál állatorvosok, hogy a "magas kockázatú" operáció révén megmentsék az állat életét. A George nevű apróság, amely Melbourne-ben él gazdájával, általános érzéstelenítést kapott a 200 dolláros (49 ezer forint) beavatkozás megkezdése előtt. A műtétet végző Tristan Rich a melbourne-i 3AW rádióadónak elmondta, hogy a hal felépülése remekül halad és az állat már úszkál. Az állatorvosok szerint a beavatkozásnak hála a most 10 esztendős aranyhalnak még jó 20 éve van. "George-nak egy egészen nagy méretű tumor volt a feje tetején, és a lassan növekvő daganat már az életminőségére is hatással volt" - mondta a melbourne-i Lort Smith Állatkórházban dolgozó Rich. Az aranyhal gazdájának döntenie kellett, hogy az operációt választja, vagy hagyja elaltatni kedvencét. "Eléggé elszánt volt ahhoz, hogy adjon egy esélyt a dolognak" - idézte a szakembert a BBC News. A halat a kopoltyúján keresztülpumpált oxigéndús tóvízzel tartották életben. Az orvosoknak rendkívül precízen kellett eljárniuk, hogy minimalizálják a mindössze 80 grammos páciens vérveszteségét. George-ot hamarosan hazaengedik a kórházból.”
    AZ EMBEREK HÜLYÉK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár nem bántanék egy állatot sem ,de az igazán dühítő, amikor az ember virágoskertje tele van a szomszéd macskák ürülékével. Neked van ez ellen valami ötleted?

      Törlés
    2. Mondjuk én felajánlottam, hogy összeszedem. Sajnos ennél nagyobb bosszúságokat és károkat is képesek okozni ezek az ostoba állatok. Régebben én sem szerettem a macskákat, csak miután megszántam az első kettőt, és hazahoztuk őket. De be kell látnom, h azért, mert én meg akarok menteni egy állatot, nem kényszeríthetem a környéken élőket arra, h ebben a nemes célban együtt működjenek velem :)

      Törlés
    3. Nagyra értékelem a döntésed. És picit veled szakad a szívem, még ha agyban tudod is hogy ez jó döntés Volt...

      (bakker ez de nyálas lett. de igaz)

      Törlés
    4. Édesistenem a macskaszar... Na igen. Én is ezen agyalok, nekem agorafóbiás benti macskám volt 16 évig, attól aztán nem volt kincs a szomszédok virágládájában. De mondjuk érdekes kérdés, hogy a kijáró ciculka hogy fogja pont nem oda lerakni az aknát, ahova nem kéne...? És még precízen el is kaparják, kotorj kettőt a lapáttal és csak utána káromkodj a döbbenet, és friss termés esetén a bűz hatására:)) Ja és persze trágyaként nem műkszik a cucc, mert a micó nem lombevő.

      Törlés
    5. Calealenta, sajnos a homokozót is szeretik. Hiába van saját cicavécéjük kamillás alommal.

      Törlés
    6. De mi van, ha a kamillát nem szeretik? Hogy a vécéjük egyenletes kamilla illatú? Azt se csípik, ha parfüm marad rajtuk, csak ebből indulok ki.

      Törlés
    7. Akkor most biztosan jól érzik magukat a lovardában.

      Törlés
  3. A kinti macskák nem élnek tovább 2-3 évnél. Ember, kutya és autó elintézi őket. Emberi gonoszság és sötétség - nincs határa.
    Sajnálom, hogy így kellett döntened az érdekükben. Nekem 30 egynéhány éve van macskám lakásban, jól bírják ott.

    VálaszTörlés
  4. HA nem akarod,hogy oda kakiljon-pisiljen -spricceljen valahova a cica, érdemes ecetes vízzel spriccelni a helyet. Semmiképpen sem flórasepttel, vagy hipóval, mert azt felüljelölik. Az ecetet utálják, elkerülik, vagy ha mondjuk a garázs sarkához járnak jelölni a kandúrok, akkor oda is ki lehet tenni egy kis tálkába ecetet, tutira kerülni fogják. Én a macskakakit összeszedem, főleg ha tél van és fagyott és a kavicsra tojnak az udvaron a virágok alá, hatalmas kupacokat. Mondjuk nálunk ez nem nagy dolog, a kutyákét is szedegetjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kisállatboltokban lehet kapni mindenféle riasztószert, de nem tudom, mennyire hatékonyak.

      Törlés
  5. Tudom, hogy a macskaszeretőknek nagy kín egy macska elvesztése. Volt nekem is macskám, utáltam, mikor hazajött széttépett fejjel. Ám azt mondani, hogy valaki széttépette a kutyájával a macskát.. hát... izééé. A kutyánk széttépi a macskát, ha éri. Azon kell izgulni, hogy ne férjen hozzá. Rábeszélni nem tudnám, mint ahogy lebeszélni róla is képtelen vagyok. Kutyatermészet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szóban forgó kutya a lakásban él. Csak akkor jut ki a kertbe, ha kiengedik. És véletlenül pont akkor engedték ki, amikor a hülye kölyökmacska átlógott...

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.