"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. szeptember 23., kedd

Mennyi hasznos idő

A Ded addig nyafogott, hogy a macskák helyett kellene neki valami kisállat, hogy összeszedett egy Streptococcust. A harmadik lázas napon gyanakodni kezdtem, hogy ez mégsem a szokásos vírus, és elvittem a Dedet a Doktornénihez, aki legalább olyan elutasító volt szegény Streptococcus-szal szemben, mint a szomszédok a macskáink tekintetében, szóval a Dednek, négy és fél évesen, életében először antibiotikumot kell szednie, persze látszólag már az első adagtól meggyógyult, de muszáj egész héten itthon dekkolnia.
A legrémesebb, hogy nekem pedig végre lenne időm elvégezni azokat a házimunkákat, amelyek ellen eddig remek alibim volt, hogy dolgozó nő vagyok. Miért van az, hogy minden, de tényleg minden elkallódik néha, kivéve a vasalót??

6 megjegyzés:

  1. A vasaló a legragaszkodóbb háziállat. Egy idé... hüly... szóval egy nő még nyaralni sem tudott nélküle....

    VálaszTörlés
  2. A "vas a ló" kivételesen ragaszkodós ló! Ne is nézz rá, ne is figyelj rá, úgy használd ki. Akkor nem tud rád telepedni, legyűrni és kisimítani a szürkeállományod barázdáit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én egyáltalán nem akarom kihasználni :D

      Törlés
  3. Ez valami nagyon lepukkant Sztreptokokkusz lehet. Mi szép, kifejlett, nemesített példányokat szoktunk befogadni, amitől a vasalónk is megijed és elhúz a francba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem ti direkt nemesítitek őket azzal a sok vendég gyerekkel.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.